آلاچیق چوبی

فهرست مطالب

آلاچیق یکی از پرکاربرد ترین سازه های چوبی است که غالبا بر باغ ، باغچه، روف گاردن و بام استفاده می شود. آلاچیق های چوبی بصورت  ابعاد و جزئیات قابل تنظیم طراحی و ساخته می شوند.

یکی از پرکاربرد ترین سازه های چوبی که غالبا بر باغ ، باغچه، روف گاردن و بام استفاده می شود. آلاچیق چوبی می باشد. آلاچیق به دو دسته  تقسیم می شود :
آلاچیق تمام چوبی که کل زیر ساخت آن چوب می باشد ودر تزئینات داخلی و خارجی آن از ترموود استفاده می شود.آلاچیق هایی با سازه فلزی که تزئینات و مبلمان آن با چوب ترمو ساخته می شود.

آلاچیق ها بسته به مکانی که قرار است آلاچیق در آن ساخته شود در ابعاد و شکل های مختلف طراحی می شوند. در ساخت و طراحی آلاچیق ها انتخاب مکان مناسب از اهمیت بسزایی  برخوردار است و مورد دیگر انتخاب طرح و نوع متریال می باشد. ترموود یا چوب ترمو از متریال های جدید می باشد که هم برای فضا سازی محیطی از آن استفاده میشود و هم برای فضای داخلی منازل از آن استفاده میکنند.
چوب های معمولی مقاومت کمی در برابر نور آفتاب ، رطوبت و باران دارند در حالی که این چوب ها با فراوری که  بر روی آنها انجام می شود تبدیل به چوبی مقاوم می شوند که می توانند خود را با شرایط محیطی وفق می دهند. این چوب ها قابل ترمیم و قابل بازسازی می باشند.
برای تغییر رنگ احتمالی این چوب ها معمولا از رنگ ترموود استفاده می کنند . به دلیل کاربردها و ویژگی هایی که این نوع چوب ها دارند، میتوان گفت یکی از بهترین نوع چوب برای ساخت آلاچیق می باشند.

اصول طراحی ویلای دوبلکس
مشاهده

آلاچیق چوبی

کاربرد های آلاچیق چوبی

آلاچیق های چوبی را می توان برای مقاصد گوناگونی از جمله محل استراحت در فضای طبیعت ،استدیو ، ورزشگاه ، روف گاردن ، حیاط ویلا ، محوطه دانشگاه ، ساختمان ها و در پارک ها یا تنها یک محل دنج در کنار باغ زیبا باشد. یکی از مهم ترین مزیت های آلاچیق های چوبی این است که همه ابعاد و جزئیات آن قابل تنظیم است، بنابراین شما دقیقاً آنچه را که می خواهید می توانید داشته باشید.آلاچیق ها توسط نجاران ماهر و از بهترین چوب های مقاوم در برابر رطوبت،پوسیدگی و آسیب حشرات ساخته می شود.
طرح های آلاچیق چوبی با توجه به سلیقه های مختلف طراحی می شود  وهمگی از استانداردبالا برخوردار می باشد. در هریک از مدل ها امکان نصب شیشه در اطراف آلاچیق وجود دارد و بدین ترتیب آلاچیق بصورت چهار فصل قابل بهره برداری خواهد بود. آلاچیق یک راه مناسب برای لذت بردن از فضای خارج از منزل می باشد.

 آلاچیق چوبی آماده

آلاچیق های چوبی بصورت  ابعاد و جزئیات قابل تنظیم طراحی و ساخته می شوند و به  راحتی قابل مونتاژ می باشند. یکی از پر فروش ترین آلاچیق های چوبی آلاچیق های چوبی پیش ساخته می باشند که در نصب آن نیاز به هیچ گونه حفاری ، برش ، سوراخ کاری یا سمباده کاری نمی باشد و به راحتی قابل نصب می باشند.در رابطه با استحکام و دوام این نوع آلاچیق ها باید گفت که این آلاچیق ها از چوب های با دوام ساخته می شوند و سالیان زیادی می توان از آن در فضای باز استفاده نمود.

ساخت ویلا در شمال ایران
مشاهده

آلاچیق چوبی

قیمت آلاچیق چوبی

مهمترین فاکتور خرید برای مشتریان قیمت آلاچیق می باشد . افراد تمایل دارند محصولی با کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمایند. مجموعه باغ ایرانی  آلاچیق های چوبی را با قیمت بسیار عالی برای شما طراحی  و نصب خواهد کرد.

 

آلاچیق چوبی

 

طراحی فضای سبز
اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490