کفپوش حیاط ویلایی

فهرست مطالب

کفپوش برای پوشش زمین ، محفوظ ماندن آن و جلوگیری از گل و لای در هنگام بارش برف و باران تولید شده است . کفپوش ها انواع مختلفی دارند که علاوه بر پوشش زمین در طراحی فضای سبز شما تاثیر بسزایی دارند .

انواع کفپوش

1-    عناصر سست مانند شن و ماسه : این عناصر برای مکان های غیر رسمی و استراحت کردن مناسب است . هزینه مناسب و سهولت در استفاده باعث شده از این کفپوش استفاده های زیادی شود .
2-    استفاده از عناصر سخت برای مکان های رسمی تر و استفاده های طولانی تر : این نوع کفپوش ها که عبارتند از : آجرها ، سنگ ها ، بتن ها و … قابلیت تمیز کردن و استفاده طولانی دارند . در اینجا به برخی کفپوش های محوطه و حیاط می پردازیم .

کفپوش حیاط ویلایی

آجر در کفپوش حیاط و طراحی و اجرای فضای سبز

از این مصالح زیبا ، برای سنتی نمودن فضای باغ خود می توانید استفاده نمایید. رنگ های متنوع آجرها مثل قهوه ای ، نارنجی ، قرمز ، زرد ، سفید و … می تواند طرح های جالبی را در کفپوش شما ایجاد کند .
کفپوش حیاط

تعریف فلاورباکس و کاربردهای آن
مشاهده

کاشی در کفپوش حیاط و طراحی و اجرای فضای سبز

کاشی نیز همانند آجر در سازه های سنتی و قدیمی مورد استفاده قرار گرفته است  و همچنین در سازه های مدیترانه ای زیبا . کاشی به دلیل ساختار ظریفی که دارد حتما باید با عنصر دیگری ترکیب و سپس استفاده شود . از سرامیک های طرح دار استفاده نمایید چرا که سرامیک های ساده در هنگام بارندگی لغزنده می باشند.

کفپوش حیاط

بتن در کفپوش حیاط و طراحی و اجرای فضای سبز

کفپوش های بتنی در ابتدای استفاده نیمه مایع بوده و انعطاف پذیر می باشند و اگر از شکل ساده آن خوشتان نمی آید می توانید از خرده سنگ و یا رنگ های مختلف استفاده نمایید . یکی از معایب کفپوش بتنی غیر قابل نفوذ بودن آن است و در زمان بارش به جای نفوذ به آن ،آب روی زمین جاری می شود .

کفپوش حیاط

عناصر چوبی ( ترمووود-چوب پلاست ) در کفپوش حیاط و طراحی و اجرای فضای سبز

عناصر چوبی با اینکه سطح آن ها بتونه کاری ضد آب شده است اما مکان خوبی برای موریانه ها می باشند . اما با مراقبت هایی که متخصص طراحی فضای سبز در اختیار شما قرار می دهد میتوانید از کفپوش های خاص و زیبای خود استفاده کنید .
استفاده از چوب پلاست که از مواد بازیافتی پلاستیکی مثل بطری های قابل بازیافت ، پسماندهای پلاستیکی و تراشه های چوب تولید می شود می تواند جلوه زیبایی به مسیر حیاط ویلای شما بدهد .

پنکه رطوبت ساز
مشاهده

کفپوش حیاط

نمونه کفپوش

کفپوش حیاط

کفپوش حیاط

قیمت کفپوش

با توجه به اینکه کفپوش ها انواع مختلفی دارند برای اطلاع از قیمت و انواع کفپوش ها با متخصصین اجرای فضای سبز تماس حاصل نمایید .

باغ ایرانی طراحی و اجرای فضای سبز

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490