تاب باغی در طراحی فضای سبز

فهرست مطالب

گذراندن اوقات فراغت در فضای سبز و تفریح کردن برای هر شخصی لازم و ضروری می باشد . در دنیای مدرن امروز هزاران وسیله ریلکسی به وجود آمده است تا باعث ایجاد آرامش و سرگرمی افراد شود . یکی از این ابزارهای ریلکسی می تواند تاب های باغی باشد . تاب خوردن باعث ایجاد آرامش و استراحت فکری شود . در این بخش قصد داریم شما را با انواع تاب های باغی آشنا نماییم.

تاب باغی در طراحی فضای سبز

تاب برای قسمت هایی از باغ یا ویلای شما که فضای باز و بلااستفاده ای دارد قابل استفاده می باشد . نزدیکی برکه و یا آبنما ، زیر سایه درختان زیبا ، کنار استخر و هرجایی که به شما آرامش می دهد محل مناسبی برای نصب تاب می باشد . در طراحی و اجرای فضای سبز حیاط خود از تاب استفاده نمایید .

انواع تاب

بطور کلی تاب ها به 4 نوع مختلف تقسیم می شوند .

  • تاب چوبی
  •  تاب حصیری
  •  تاب فلزی
  •  تاب به همراه سایبان

تاب چوبی

تاب چوبی زیبایی خاصی به فضای باز منزل شما می دهد و باعث سرگرمی شما و اعضای خانوادتان می شود . تاب‌های چوبی معمولا از چوب درخت سرو قرمز غربی ساخته می‌شوند. زیرا این نوع چوب در برابر حشرات و سایر آلودگی‌ها مقاوم بوده و پوسیده نمی‌شود.تاب چوبی با استفاده از چوب ساخته شده است. این نوع تاب دارای ابعادی بین 1.5 تا 2.5 متر بوده و قادر به تحمل وزن تا 180 کیلوگرم خواهد بود.

طراحی باغ عروسی
مشاهده

تاب باغی

تاب حصیری

تاب های حصیری در ابعاد مختلف و زیبا و همچنین حصیرهای مصنوعی یا مختلف مقاوم ساخته شده اند . علاوه بر زیبایی بسیار مقاوم ساخته شده اند طوری که تا سال ها می شود از آن استفاده نمود.

تاب باغی در طراحی فضای سبز

تاب فلزی

تاب فلزی معمولا در باغ ها دیده می شود و جنس آن از آهن ، آلومینیوم و یا فرفوژه می باشد .
برخی از مدل‌های تاب باغی فلزی همراه با سایبان ساخته می‌شوند که استراحت در زیر نور خورشید را میسر می‌کنند. معمولا در قسمت صندلی این نوع تاب‌ها از تشکچه‌هایی استفاده می‌شود تا راحتی بیشتری برای فرد بوجود بیاورد.
اگر در ساخت تاب های فلزی از مواد ضد زنگ و پوسیدگی استفاده نشود ، باران و برف و تابش خورشید آنرا به مرور از بین خواهد برد .

تاب به همراه سایبان

این نوع تاب راحتی و آرامش را حتی در ظهر تابستان برای شما فراهم می آورد . چرا که سایبان آن از تابش مستقیم خورشید و بارش برف و باران بر روی شما هنگامی که سوار بر تاب هستید جلوگیری می نماید . این نوع تاب بسیار زیاد برای طراحی فضای سبز شما پیشنهاد می شود . تا زیبایی باغ خود را دوچندان نماید.

قلمه زدن گل رز
مشاهده

قیمت تاب باغی

قیمت تاب باغی

تاب های باغی با توجه به جنسی که دارند قیمت های متفاوتی دارند . بنابراین بعد از اینکه نوع مورد علاقه خود را پیدا کردید درمورد قیمت آن نیز تحقیق به عمل آورید . فروشگاه اینترنتی باغ ایرانی شما را در پیدا کردن تاب مورد علاقه یاری خواهد نمود .

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490