طراحی و اجرای سونا و جکوزی

فهرست مطالب

سونا و جکوزی معمولا در کنار استخر ساخته می شود که جنبه درمانی و ریلکسی دارند . بهترین فضاهایی که در آن به آرامش ذهنی می رسیم سونا و جکوزی می باشد . جکوزی استخرهای کوچکی است که آب را با شدت فشار زیاد به حرکت در می آورد و استفاده از آن جنبه درمانی دارد . دمای آب جکوزی بیشتر از حد معمول است . سونا انواع مختلفی دارد که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد .
سونا بخار

سونای بخار اتاقی است که در آن یک منبع آب داغ وجود دارد و آب داغ آن تولید بخار می نماید و بخار حاصل شده به ریلکسی بدن کمک شایانی می کند . سونای بخار تفاوت چندانی با سونای خشک ندارد فقط تفاوت آن در رطوبتی است که در سونای بخار حاصل می شود که برای تنفس ، گرفتگی عظلات و ریلکسی بسیار موثر است . توان دیگ بخار سونا باید به صورتی انتخاب شود که در مدت 10 تا 20 دقیقه، دما و رطوبت سونا بخار را به میزان مورد نظر برساند.

سونا بخار

فواید سونای بخار

نشستن در اتاق بخار به میزان قابل توجهی سلامت قلب و عروق‌تان را بهبود می‌بخشد.وقتی گردش خون به راحتی انجام شود ، در افراد سالخورده کمتر دست درد و پا درد پدید می آید . کاهش فشار خون و کاهش استرس نیز از دیگر فواید سونای بخار می باشد . در مواقع سرماخوردگی به شدت استفاده از سونای بخار توصیه می شود به این دلیل که بخار ایجاد شده و استفاده از اکالیپتوس مانند بخور عمل می کند و باعث باز شدن مجاری تنفسی می شود . در تقویت پوست و لاغری نیز موثر می باشد . عضلاتی که گرفته می باشد را باز می کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می نماید .

لیست گیاهان محوطه ای | اسامی برخی گیاهان بیرونی
مشاهده

سونا خشک

سونای خشک اتاقی کوچک ساخته‌شده از چوب سرو با دمای کنترل‌شده است و مکانی برای استراحت، تجدید قوا می باشد .  به منظور بهره‌گیری از هوای گرم در حالت خشک مورد استفاده قرار می‌گیرد. رنگ سونا نباید به صورت معمول بقیه رنگهای چوب باشد  و در آن فقط از سیلر و کیلر و روغن مخصوص استفاده می‌کنند. برای تامین گرمای آن از کوره های گازی و یا هیترهای برقی استفاده می شود . باغ ایرانی متخصص طراحی و اجرای فضای سبز ویلا و باغ شما می باشد که در ساخت استخر ، سونا و جکوزی پیشگام می باشد . شما می توانید در طراحی فضای سبز خود از استخر ، سونا و جکوزی استفاده نمایید .

سونا خشک

فواید سونای خشک
سونای خشک ضربان قلب را بالا می برد و تاثیر فوری روی قلب و عروق می گذارد . استفاده از سونا خشک باعث آرامش شده و قدرت دفاعی بدن را بالا می‌برد و برای مقابله با عفونت‌ها بسیار موثر است. سونای خشک سیستم گردش خون را فعال کرده و تأثیر تقویتی روی پوست دارد . برای گرفتگی عضلات مناسب است و در درمان بدن درد کمک شایانی می کند .تعرق در این سونا مناسب است ، به دفع سموم زیر پوست کمک می کند ، همچنین باعث باز شدن منافذ پوست می گردد، استفاده از سونای خشک  هفته ای یک الی دو بار برای سلامت انسان بسیار مفید است.

سونا اینفرارد

این سونا بیشترین خاصیت درمانی را دارد. اینفرارد بخشی از اشعه های مفید خورشید است که نیاز بدن را به انرژی خورشیدی تامین می نماید . از نظر متخصصان سونای مادون قرمز، می‌تواند امواجی از گرما را ایجاد کند که به بخش‌های عمیق‌تری از بدن نفوذ می‌کند و به همین دلیل می‌تواند ترمیم‌کننده‌ی بافت‌های عمقی بدن باشد.در این مواقع، دمای پوست شما افزایش پیدا می‌کند، ولی دمای درونی بدن، به آن اندازه بالا نمی‌رود . بنابرین شما می توانید با این نوع سونا عملکرد گردش خون خود را منظم و طبیعی نمایید .

طراحی و ساخت آلاچیق چوبی
مشاهده

جکوزی فضای باز

جکوزی در واقع وان و یا حوضچه ای است که آب موجود در آن فضا جهت ماساژ دادن عضله‌های مختلف بدن با فشار زیاد توسط پمپ‌های قوی از طریق لوله‌‎های تعبیه شده در قسمتهای مختلف دیواره به داخل حوضچه رانده می شود .طرز استفاده به این صورت است که استفاده کنندگان از جکوزی در داخل حوضچه قرار می­گیرند و قسمت هایی از بدن که می خواهیم مورد ضربه آب قراربگیرد را در معرض برخورد آب قرار می دهیم . جکوزی به عنوان ماساژور نیز مورد استفاده قرار می گیرد . جکوزی آماده نیز قابلیات استفاده در فضای باز را دارا می باشد . از جکوزی آماده می توان در محیط خانه ، حمام و در فضای باز استفاده کرد.جکوزی پیش ساخته در مقایسه با جکوزی سازه ای بسیار ارزان تر است. سبک تر و قابل حمل است و می توانید در فضای دلخواه خود استفاده نمایید .

 جکوزی

پیشنهاد محصول
e4b68e90d9404ea2856da35ba859cce7

الاچیق

مشاهده محصول

قیمت جکوزی فضای باز

شما می توانید در طراحی فضای سبز ویلا و یا باغتان از جکوزی استفاده نمایید . این جکوزی می تواند به مکانی برای رفع خستگی و کسب آرامش شما تبدیل شود .استفاده از جکوزی گردش خون در تمامی رگ های بدن را بهبود می بخشد و باعث ایجاد شادابی و رفع بی رمقی می شود . برخی جکوزی ها در داخل حمام و به عنوان وان استفاده می شود که استفاده از آن خالی از لطف نیست . بهره گیری از وان و جکوزی بخصوص در سنین بالا از انسداد رگ ها ، پا درد ، کمر درد و بسیاری از بیماری ها جلوگیری می نماید . باغ ایرانی متخصص طراحی و اجرای فضای سبز ، ارائه دهنده انواع جکوزی و سونای بخار و سونای خشک می باشد . برای استعلام قیمت جکوزی فضای باز با ما تماس بگیرید .

پرورش نهال زیتون
مشاهده
اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490