چمن مصنوعی آکواریوم

فهرست مطالب

آکواریوم محیطی است برای جمع آوری ماهی ها و آبزیان که هم جنبه زیبایی و هم جنبه آشنایی با زندگی ماهی ها دارد . آکواریوم فضایی شیشه ای می باشد که با آب پر شده است و از اجتماع ماهی ها تشکیل شده است . در آکواریوم از سنگ ، شن ، گیاهان آبزی و … جهت زیبایی استفاده می شود . گاهی نیز از گیاهان و چمن مصنوعی استفاده خواهد شد .

انواع چمن مصنوعی آکواریوم

چمن مصنوعی  دارای رنگ ثابت در زیر آب است و به مرور رنگ پس نمی دهد .آکواریوم به دلیل رطوبت و وجود موجودات زنده در معرض آلودگی های زیادی قرار دارد . چمن مصنوعی آکواریوم قابلیت شستشو ، استفاده از مواد ضد عفونی و همچنین نظافت را دارد.چمن مصنوعی با کیفیت دارای هیچ گونه مواد سمی نیست و برای سلامت آبزیان خانگی خطری ندارد.از مزایای دیگر این چمن  مصنوعی اینست که با سایر تجهیزات آکواریوم می توان آن ها را شسشتو داد . گیاهان مختلف مصنوعی نیز همانند چمن مصنوعی آکواریومی وجود دارد که از آن ها می توانید در آکواریوم خود استفاده کنید .

طراحی باغ ویلا لاکچری
مشاهده

قیمت چمن مصنوعی آکواریوم

 

گیاهان آبزی

گیاهان آکواریوم درست مثل درختان عمل می کنند و محیط آکواریوم را زیباتر و سالم تر می کنند  . دی اکسید کربن و آلودگی ها را جذب می کنند و اکسیژن تولید می نمایند . مواد معلق در آب را جذب می کنند و باعث شفاف شدن آب می شوند. بعضی از باکتریهای مضر و معلق در آب را هم جذب می کنند و باعث سلامتی محیط آب می شوند و در کل نقش بسزایی در پاکیزگی آکواریوم ایفا می کنند . اگر تمایل به استفاده از گیاهان طبیعی در آکواریوم ندارید و یا وقت رسیدگی به آن را ندارید از نمونه مصنوعی آن می توانید استفاده نمایید . این گیاهان مصنوعی آبزی هزاران برابر آکواریوم شما را زیبا می کنند و برای زیست ماهی ها بی خطر هستند . علاوه برآن ماهی های شما را سرگرم می کنند و ماهی های کوچک تر در پناه آن گاهی مخفی شده و بازی می کنند .

 

قیمت چمن مصنوعی

چمن مصنوعی جزو اقلام گرانقیمت محسوب نمی شود . در عین حال به دلیل اینکه سال ها طراوت را به آکواریوم شما می بخشد و سلامت آبزیان شما را تامین می کنند ، بنابراین مرقوم به صرفه است . بهترین متریال هایی که زندگی ماهیان را به خطر نمی اندازد در ساخت چمن مصنوعی استفاده شده است .  لذا می توان با اطمینان دانست که از لحاظ قیمت، خرید چمن مصنوعی برای آکواریوم بسیار به صرفه تر است. نه تغییر ظاهر را شاهد خواهید بود و نه اینکه ماهیان مریض می شوند.

طراحی محوطه باغ
مشاهده

چمن مصنوعی آکواریوم

 

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490