ست ناهار خوری فضای باز

فهرست مطالب

با بهتر شدن شرایط آب و هوایی تمایل افراد برای قرارگیری در معرض زیبایی و دگرگونی های طبیعت بیشتر می شود.شاید شما هم جزو افرادی باشید که دوست دارید غذای خود و میهمانانتان را در فضای باز میل کنید . پس اگر در حیاط یا تراس شما فضایی برای این کار وجود دارید دست به کار شوید . برای لذت بردن در هوای آزاد داشتن مبلمانی مناسب و راحت، ضروری است  این مبلمان می توانند دکوراسیون محوطه را به کلی متحول سازند . استفاده از ست ناهارخوری فضای باز زیبایی حیاط شما را دو چندان می کند .

انواع ست ناهار خوری

  • ست ناهار خوری چوبی
  • ست ناهار خوری حصیری
  • ست ناهار خوری استیل
  • ست ناهار خوری آهنی (فرفورژه)
  • ست ناهار خوری آلومینیومی

ست ناهار خوری چوبی

ست چوبی حس راحتی را به هر نوع فضای باز منتقل کرده و زیبایی طبیعی آن شما را مجذوب خواهد کرد  . استفاده از میز و صندلی ناهار خوری چوبی در صورتی میسر است که به همراه مواد درجه یک و سایبان و محافظ باشد وگرنه در صورت بروز باران و برف و بودن در معرض نور خورشید به راحتی از بین خواهد رفت .

طراحی و اجرای فضای سبز
مشاهده

ست ناهار خوری چوبی فضای باز

ست ناهار خوری حصیری

مبلمان ناهار خوری حصیری دارای وزنی سبک بوده و از دوام نسبتا بالایی نیز برخوردار هستند. ناهار خوری حصیری با ترکیبی از مواد طبیعی و PVC ساخته شده و به راحتی قابل حمل و نقل خواهند بود. این نوع ست‌ها با ارائه ظاهری گرم و طبیعی، ماندگاری هم سطح با آلومینیوم را ارائه می‌دهند . حتی بسیاری از آن ها با ترکیبات پی وی سیو پلاستیکی که دارند جزو مقاوم ترین ست های فضای باز می باشند .

ناهار خوری فضای باز حصیری

ست ناهار خوری استیل

ست‌های ناهار خوری از جنس استیل بسیار مقاوم به شرط استفاده از مواد ضد زنگ هستند و از وزن بسیار سبکی برخوردار می‌باشند و طراحی آنها، جلوه مدرنی به فضای باز شما خواهد داد. ناهار خوری باغی استیل در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم بوده و بهترین انتخاب برای فضای باز باغ و ویلا محسوب می‌شوند.

 

فرفورژه

مدل فرفورژه یکی از با دوام‌ ترین و ماندگارترین ست‌های ناهار خوری باغی و ویلایی بوده و می‌توان از آن حتی تا چندین دهه نیز استفاده نمود. اما از سویی دیگر ناهار خوری فرفورژه به دلیل استفاده از آهن در ساخت آن ، به عنوان سنگین‌ترین ست‌ها در مبلمان باغی نیز شناخته می‌شوند . حتی باران و برف نیز نمی تواند به آن آسیبی وارد کند با خیال راحت و بدون نگرانی از آن در حیاط خود استفاده کنید.
ست ناهار خوری فضای باز

استفاده از گل های پاییزی در فضای سبز
مشاهده
ست ناهار خوری آلومینیومی

آلومینیوم رایج ترین ماده در ساخت مبلمان باغی است. آلومینیوم فلزی سبک و بادوام بوده و مبلمان‌های ساخته شده با آن، از قیمت مناسبی برخوردار هستند. به طور کلی ساخت مبلمان باغی آلومنیومی به سه حالت مختلف از آلومنیوم صورت می‌گیرد.آلومینیوم خالص:به طور کلی ست‌های ناهار خوری از جنس آلومینیوم خالص در مقایسه با آلومینیوم ریخته‌گری و آلومینیوم فرفورژه، از مقاومت و صد البته قیمت بالاتری برخوردار هستند.آلومینیوم ریخته گری شده: این نوع، تفاوت چندانی با فریم آلومینیوم خالص نداشته و تنها برای ساخت آن، آلومینیوم مذاب را در قالب‌های ریخته گری قرار می‌دهند و بدین شکل سازنده می‌تواند از طراحی‌های متفاوت و گسترده‌تری در این نوع ست‌ها استفاده نماید. مدل‌های ساخته شده از آلومینیوم ریخته گری نسبت به مدل‌های ساخته شده از آلومینیوم خالص دارای وزن بیشتری بوده اما دوام و ماندگاری بالایی دارد.آلومینیوم فرفورژه :این ست‌ها که از آلومینیوم خمیده تهیه می‌شوند، در حین ساخت بارها تقویت می‌شوند. مدل‌های آلومینیوم فرفورژه بسیار شبیه به مدل‌های فرفورژه آهنی هستند اما در برابر زنگ زدگی بسیار مقاومند. در نتیجه اگر باغ یا ویلایتان در مناطق ساحلی است و همچنین به مبلمان فرفورژه علاقه‌مندید، ست ناهار خوری فرفورژه آلومینیومی، بهترین جایگزین خواهد بود.

کشاورزی ارگانیگ چیست ؟
مشاهده

 

ست ناهار خوری فضای باز فرفورژه

برای انتخاب ست ناهار خوری مناسب حیاط شما ، باید شرایط اقلیمی فضای سبز خود را در نظر بگیرید . زیرا این مبلمان در معرض تغییرات آب و هوایی ، باران ، برف ، نور خورشید و … قرار خواهد گرفت و باید استفاده از آن توجیه اقتصادی برایتان داشته باشد و قرار نیست تنها مدت کوتاهی از آن استفاده شود . به همین دلیل در انتخاب آن دقت کافی داشته باشید . همچنین به دلیل تنوع زیادی که دارد برای استعلام قیمت با کارشناسان باغ ایرانی تنماس حاصل نمایید .

باغ ایرانی در طراحی فضای سبز حیاط ، ویلا و باغ شما یاریتان خواهد داد .

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490