محوطه سازی کلاسیک

فهرست مطالب

اگر نیاز به ایده هایی برای ساختن محوطه ای شیک و کلاسیک برای باغ و یا اطراف ویلای خود هستید ما به شما طراحی و اجرای فضا سبز با رعایت اصول مربوط به دنیای کلاسیک را پیشنهاد می کنیم. تیم باغ ایرانی، با مشاوره و طراحی فضای سبز و اجرای پروژه های موفق در زمینه محوطه سازی این امکان را برای شما دوست داران فضای کلاسیک فراهم کرده تا با استفاده از دانش فنی این مجموعه، محوطه ای فوق العاده و مطابق میل خود داشته باشید.

محوطه سازی

قبل از اینکه در مورد کلاسیک بودن محوطه صحبت کنیم، بیاید در مورد اصول محوطه سازی آگاه شویم. ایده های خوب و فوق العاده در ساخت و معماری محوطه و باغ ها می تواند فضایی دلنشین و زیبا خلق کند. استفاده از عناصری که بتواند تاثیر مستقیمی بر دیدگاه بیننده داشته باشد همگی از ایده های خلاقانه نشات می گیرد. استفاده از المان ها و سازه هایی که متناسب با محیط انتخاب شوند همگی تا حد زیادی سبب جلب توجه افراد می شود و ارزش کیفی ملک را نیز افزایش می دهد.

نور پردازی فضای سبز
مشاهده

محوطه سازی کلاسیک

 

محوطه سازی کلاسیک

همان طور که اشاره شد، آگاهی از اصول و فاکتورهای ایده های کلاسیک لازمه طراحی محوطه های کلاسیک می باشد. برای اینکه محوطه سازی به این سبک داشته باشید، ابتدا باید به فضای آن توجه کنید. فضای محوطه مشخص می کند که چطور ساختاری را نظم دهید تا بتوان آن را کلاسیک نامید. می توانید از حصار های چوبی در محوطه استفاده کنید البته باید در نظر داشته باشید این نرده های چوبی با تمام زیبایی که دارند مانعی ایجاد نکنند و یا در فضای مناسبی قابل نصب باشند. کاشت پرچین های بلند و مرتب، و همچنین کاشت گیاهانی که سبک کلاسیک دارند و نور پردازی های کار شده، همگی می توانند راهی برای کلاسیک سازی محیط واقع شوند.

نکاتی در مورد محوطه سازی کلاسیک

زمانی که به یک ایده در مورد کلاسیک کردن محوطه می پردازید به نکاتی که اصول و قاعده کلاسیک ساختن را شامل می شوند توجه کنید. از این نکات می توان به متقارن بودن ظاهر محوطه اشاره کرد. متقارن بودن در کنار سادگی ظاهری، حس خوب یک باغ کلاسیک فوق العاده را به انسان القا می کند. به یاد داشته باشید که آرایش های متقارن، نمای شما را زیبا و باشکوه می کند و جلوه خاصی به فضای کلاسیک شما می دهد. با رعایت تمامی اصولی که در محوطه سازی سبک کلاسیک رعایت می کنید می توانید به یک فضای کاملا دلنشین دست پیدا کنید که القایی از یک حس ایده آل را به شما ارائه می کند.

انواع گلدان + تصاویر
مشاهده

عناصر کلاسیک سازی

استفاده از سنگ فرش ها، آب نماها، کاشت گیاهان متنوع، حصار های تزئینی و جعبه های گل همگی عناصر مهمی در ساختن محوطه کلاسیک هستند که با خلاقیت به کار رفته در آن ها می توان فضایی خاص و کلاسیک پدید آورد و المان های به کار رفته را بسط داد تا جلوه ویژه ای داشته باشد.

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490