طراحی فضای سبز پاسیو

طراحی فضای سبز پاسیو

فهرست مطالب

طراحی فضای سبز پاسیو در زندگی پر از استرس و اضطراب امروزه برای به دست آوردن آرامش و آسایش دارای اهمیت زیادی می باشد که به همین منظور مورد توجه تعداد زیادی افراد قرار می گیرد.مجموعه باغ ایرانی با به کارگیری کارشناسان و طراحان دارای ایده های خلاقانه وخاص برای شما مشتریان می باشد. طراحی فضای سبز در پاسیو نیازمند رعایت عوامل زیادی می باشد.شما می توانید با شماره تماس های موجود در سایت برای کسب اطلاعات لازم و مشاوره در این زمینه با مشاوران ما در مجموعه باغ ایرانی در ارتباط باشید.

پاسیو چیست

پاسیو محلی می باشد که دارای سقف نمی باشد یا در آن از سقف های شفاف استفاده می شود.و این بخش از ساختمان طوری در ساختمان تعبیه می شود که نور طبیعی را تامین کند. پاسیو معمولا در ساختمان هایی قرار می گیرد که بخش از ساختمان دارای نور کافی و تهویه هوای لازم  نباشد.که به این فضا نورگیر یا حیاط خلوت نیز گفته می شود. در دنیا امروز به خاط اینکه فضای سبز کاهش یافته است از پاسیو برای گذراندن اوقات فراغت استفاده می شود.

پرورش نهال زیتون
مشاهده

طراحی فضای سبز در پاسیو

 

فضای سبز پاسیو

طراحی پاسیو

در ساختمان های امروزی به دلیل اینکه دارای حیاط نمی باشند یکی از اساسی ترین قسمت ها در طراحی دکوراسیون داخلی طراحی پاسیو  می باشد.برای طراحی پاسیو ایده های مختلفی وجود دارد که شما می توانید با مشورت گرفتن از مشاوران ما در مجموعه باغ ایرانی پاسیو را به محلی رومانتیک، جذاب و زیبا تبدیل نمایید.

ایده هایی برای طراحی فضای سبز پاسیو

در پاسیو با ایده های خلاقانه می توان فضایی رومانتیک برای دورهمی و شب نشنی های شبانه برای افراد ایجاد کرد. بسیاری از افراد پاسیو را به گلخانه ای کوچک برای نگهداری و مراقبت و پرورش گونه های مختلف گیاهی تبدیل کردند.از جمله ایده های خلاقانه در طرتاحی فضای سبز پاسیو می توان به موارد زیر اشاره نمود.

طراحی و اجرای فضای سبز پاسیو

اجرای فضای سبز پاسیو

 

ایجاد دیوار سبز

طراحی و اجرا دیوار سبز پاسیو شما را به محیطی زیبا و دلنشین تبدیل می نماید. که برای اجرا آن می توان از گیاهان رونده و پیچی استفاده نمود.

اجرا آبنما

یکی از ایده های جذاب در طراحی فضای سبز پاسیو ساخت آبنما است. آبنما ها در طرح و اندازه ها با رنگ های گوناگون تولید می شوند.

محوطه سازی مدرن
مشاهده

اجرا سایبان

سایبان در انواع و رنگ های مختلف تولید می شود. و دارای جنس های مختلف همچون پارچه، چوب، فلز و… می باشند. ساخت سایبان در پاسیو می تواند فضای منحصر فردی را برای افراد به وجود آورد.

نورپردازی

نورپردازی نیز در ایجاد فضایی زیبا و رویایی کمک زیادی می کند . نور پردازی یاید به گونه ای انجام شود که باعث زیبایی پاسیو در شب گردد.

محوطه سازی پاسیو

فضای سبز در پاسیو

مزایای طراحی فضای سبز پاسیو

از مزایای ایجاد فضای سبز در پاسیو می توان به ایجاد فضای سبز در آپارتمان، ساخت فضایی برای استراحت اشخاص، ایجاد حس آرامش و آسایش برای افراد خانواده، ایجاد هوای مطلوب با افزایش رطوبت و اکسیژن هوا و همچنین طراحی و اجرای فضای سبز در پاسیو سبب افزایش ارزشی و قیمتی در فروش آپارتمان می گردد.

 

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490