آلاچیق های چوبی پیش ساخته

آلاچیق های چوبی پیش ساخته

فهرست مطالب

آلاچیق های چوبی پیش ساخته بهترین فضا برای لذت بردن از فضای سبز و محوطه ها است.آلاچیق ها استراحتگاه هایی دنج  و راحتی هستند که افراد به منظور بهره گیری از آرامش محیط اطرافشان از آن استفاده می کنند. آلاچیق ها کارکرد مهمی در طراحی فضا سبز دارند و بدین جهت باید از ظاهر زیبایی برخوردار باشند. علاوه بر ظاهر و طراحی خاص ، آلاچیق ها باید ساختاری مقاوم و پایدار در برابر شرایط آب وهوایی داشته باشند چون آن ها غالبا در فضای باز استفاده می شود که این موضوع کیفیت ساخت آلاچیق و متریال استفاده شده از آن را مهم می کند.

آلاچیق های چوبی از پرکاربردترین انواع آلاچیق است زیرا به دلیل ماهیت متریال استفاده شده در ساخت آن با بستر طبیعی موجود در فضا های سبز و حیاط ها ، ارتباط بصری و حسی برقرار می کند و از این رو در ذهنیت افراد تصویری زیبا از آن محیط  می سازد.

آلاچیق چوبی

آلاچیق

انتخاب مناسب آلاچیق چوبی  پیش ساخته

 

چوب یکی از مهم ترین عناصر موجود در طبیعت است و از آلاچیق ها  نیز به طور معمول در فضا سبز ، باغ ها و حیاط  ها ، که نمونه ای از طبیعت زنده در کنار ساختمان ها هستند ، استفاده می شود . یکی از مهم ترین دلایل برتری آلاچیق های چوبی، تلفیق منحصر به فرد چوب و گیاهان است . آلاچیق های چوبی به خوبی در بستر سبز گیاهان و درختان اطراف خود قرار گرفته و محیطی دل چسب ، باب طبع افرادی که به دنبال استراحت و آرامش هستند را خلق می کند . این تلفیق منحصر به فرد چشم اندازی زیبا را در داخل و خارج آلاچیق به وجود می آورد که به ایجاد فضایی دلنشین و یکپارچه در محوطه سازی ویلا منتهی می شود . از طرفی دیگر متریال چوب به دلیل ویژگی های خاصی  که دارد مانند ، وزن مناسب ، قابلیت فرم پذیری ، قیمت مناسب و زیبایی ظاهری بهترین متریال برای ساخت آلاچیق است . پیش ساختگی این آلاچیق ها که موجب نصب سریع و بی دردسر آن می شود نیز، نکته ای مهم و قابل توجه برای خرید و اجرای آلاچیق های چوبی پیش ساخته است.

محوطه سازی منزل
مشاهده

آلاچیق چوبی پیش ساخته

آلاچیق در فضای سبز
آلاچیق های چوبی  پیش ساخته در چه فضا هایی استفاده می شود؟ آلاچیق ها بهترین انتخاب برای ایجاد فضایی دل انگیز و مناسب برای استراحت در محوطه ها و فضا های باز می باشد. آلاچیق های چوبی منظره ی منحصر به فرد را در کنار گیاهان و درختان سبز ایجاد می کند که هر کس با قرار گرفتن در آن محیط حسی دلنشین را می تواند تجربه کند . از آلاچیق ها در دیگر فضا نیز می توان استفاده کرد . در فضاهایی مانند روف گاردن ها که مشابهت با حیاط ها دارد نیز قرار گیری یک آلاچیق چوبی می تواند همان حس دلنشین را در افراد به وجود آورد . همانطور که گفته شد آلاچیق های چوبی پیش ساخته قابلیت ضد آب بودن دارند و در محیط های مرطوب تر مانند استخر های روباز ، کنار سواحل و پلاژها و حتی در میان باغچه ها که نیاز به آبدهی دارند نیز بکار می روند.

مهم ترین ویژگی آلاچیق های چوبی پیش ساخته

 

مهم ترین ویژگی آلاچیق های چوبی پیش ساخته قابلیت نصب سریع و بی دردسر آن ها است . این آلاچیق ها به صورت قطعات ساخته شده با حملی سریع و راحت به محل نصب آورده شده و در همان مکان با اتصالی محکم و دقیق نصب می شود . این فرآیند سریع و بدون زحمت تنها در یک روز انجام شده و این موضوع موجب شده تا به انتخاب اول بسیاری از خریداران تبدیل شود. مجموعه باغ ایرانی از معتبر ترین شرکت ها در عرضه و ساخت آلاچیق های چوبی پیش ساخته است . این آلاچیق ها با چوب روسی تولید می شوند و از استحکام خوبی در برابر عوامل آب و هوایی برخوردار هستند. در بخش های زیرین رویه چوبی آلاچیق نیز از چوب نئوپان ضد آب استفاده شده و مقاومت آلاچیق را در برابر رطوبت و باران نیز تضمین می کند.

تزیین محوطه با سنگ قلوه و سنگ لاشه
مشاهده

آلاچیق چوبی در محوطه سازی

طراحی و ساخت آلاچیق چوبی
آلاچیق ها ی چوبی ظاهر زیبایی دارند و این ظاهر قابلیت تغییر نیز دارد؛ آلاچیق های چوبی علاوه بر رنگ اصلی چوب امکان تغییر رنگ با استفاده از رنگ های ضد آب واتر پروف را نیز دارد و از این رو تمامی سلایق مشتریان را می تواند برطرف کند.
آلاچیق های چوبی با قطعات پیش ساخته چوبی که اندازه های مشخصی دارند ساخته می شود ، اما این قطعات قابل تغییر بوده و در صورت نیاز مشتری به صورت سفارشی نیز تولید می شود.

خلاقیت ترکیب پذیر بودن ، ویژگی مهم دیگر آلاچیق های چوبی پیش ساخته

مجموعه باغ زیبایی توانسته با استفاده از خلاقیت طراحان خود ، آلاچیق های چوبی پیش ساخته را با متریال های دیگری همچون فلز های فرفوژه تلفیق کرده و مدلی جدید را از آن روانه بازار کند. این آلاچیق های تلفیقی ظاهری متفاوت نسبت به سایر آلاچیق های چوبی دارد و این موضوع سبب شده به ویژگی های دیگر آن اضافه شود . این تفاوت ظاهر و نوع طراحی امکان بیشتری در انتخاب آلاچیق به مشتری می دهد و در کنار قابلیت رنگ پذیری این آلاچیق ها خریداران می توانند آلاچیقی خاص و منحصر به خودشان داشته باشند.آلاچیق های چوبی پیش ساخته علاوه بر کیفیت و زیبایی ، بهره مند از اصول مهندسی ساز در ساخت آلاچیق ها هستند ، مجموعه باغ زیبایی با رعایت تمامی این اصول توانسته محصولی کارا ، خاص و خلاقانه را تولید کند و تمامی این ویژگی ها خریدی مطمئن را برای مشتریان به ارمغان می آورد.

فروش نهال زینتی
مشاهده

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490