طراحی باغ 1000 متری

طراحی باغ 1000 متری در مجموعه باغ ایرانی توسط مهندسین و طراحان حرفه ای انجام می شود. این مجموعه  با استفاده بهینه از فضا وصرفه جویی در هزینه ها بهترین و نوین ترین ایده های طراحی و اجرا را به مشتریان خود عرضه  می کنند. از مجموعه فعالیت های باغ ایرانی طراحی داخلی و خارجی باغ یا ویلا، فضاسازی یا محوطه سازی، فروش ادوات کشاورزی، فروش نهال و احداث باغ و باغچه می باشد. برای آگاهی از قیمت اجرا و طراحی در این مجموعه به شماره تماس های موجود در سایت مراجعه نمایید.

ویژگی های طراحی باغ 1000 متری

برای طراحی باغ یا ویلا صرفه نظر از سلیقه و درخواست مالک  پتانسیل و مساحت باغ باید در نظر گرفته شود. از ویژگی های طراحی فضای سبز کاشت درخت میوه می باشد. در صورتیکه باغ پتانسیل و شرایتش را داشته باشد داشتن درختان میوه می تواند زیبایی باغ را بیشتر کند. داشتن درختان میوه و کاشت گل های رنگارنگ یا کاشت چمن می تواند محیطی سرسبز و آرامش بخش در طراحی  باغ یا ویلا ایجاد نماید. یکی دیگر از ویژگی های طراحی باغ یا ویلا طراحی بخش ورودی آن می باشد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. طراحی بخش ورودی باغ یا ویلا اولین قسمتی از باغ است که به چشم میخورد بنابراین طراحان بر روی این قسمت از باغ یا ویلا تمرکز ویژه ای دارند. در طراحی باغ 1000 متری به راحتی می توان از فضای بیرونی استفاده کرد. طرح آبنما، استخر، فضای سبز، فضای پیاده روی، آلاچیق و… از جمله فضا سازی ها در محوطه بیرونی باغ یا ویلا می باشند.

 

طراحی باغ 1000 متری

 

اجزای اصولی طراحی باغ 

اگر در نظر دارید طراحی خاصی برای باغ یا ویلای خود داشته باشید در ابتدا باید از یک طراح حرفه ای یا مجموعه حرفه ای ومتخصص کمک بگیرید. این کار باعث می شود شما در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و بهترین نتیجه را دریافت نمایید. در طراحی باغ 1000 متری به راحتی  می توان محوطه سازی و ساختمان سازی انجام داد. محوطه بیرونی باغ شامل فضای ورودی هم می شود که خود بخش جداگانه ای از باغ محسوب شده و زیبایی آن را صد چندان می کند. بخش دیگری از فضای سبز می تواند شامل درختان میوه یا درختان معطرهم باشد. یکی دیگر از زیبایی های طراحی فضای سبز باغ ساخت محوطه پیاده روی همراه با چمن و مسیر سنگ فرش است، درکنار کاشت درختان و فضای سبز معمولآ افراد از فضای پیاده روی هم در طراحی باغ ویلا استقبال می کنند. بخش دیگر از اجزای طراحی باغ 1000 متری ساختمان داخلی باغ است. معمولآ طراحان فضای داخلی را طوری طراحی می کنند که دلبازتر به نظر آید و نورگیر باشد. مدرن بودن و زیبایی یک بخش و مقاومت و استحکام از دیگر ویزگی های فضای داخلی و ساختمانی باغ ویلا محسوب می شوند.

هزینه طراحی باغ 1000 متری

مهمترین قسمت طراحی و ساخت یک  باغ 1000 متری بخش هزینه های آن می باشد. بهترین و بیشترین بهره برداری، سازگاری با طبیعت و محیط زیست، صرفه جویی در هزینه ها و استفاده از حداکثر امکانات از اصولی ترین و اساسی ترین ویژگی های طراحی باغ ایرانی  محسوب می شوند. 

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490