ساخت پرگولا و آلاچیق

فهرست مطالب

پرگولا ورودی، سایبان زیبایی که در مقابل خانه قرار نصب می شود و فضای زیبایی برای محل پدید می آورد. این سازه های ساده هم پایه دارند و هم به سقف خانه متصل می شوند. بر روی پرگولا می توانید گل پیچک کار کنید که نمای بسیار زیبا و دلنشینی برای ورودی ایجاد می کند.
پیشنهاد محصول
e4b68e90d9404ea2856da35ba859cce7

الاچیق

مشاهده محصول

پرگولای ورودی چیست ؟

پرگولای ورودی، سایبان زیبایی که در مقابل خانه قرار نصب می شود و فضای زیبایی برای محل پدید می آورد. این سازه های ساده هم پایه دارند و هم به سقف خانه متصل می شوند.بر روی پرگولا می توانید گل پیچک کار کنید که نمای بسیار زیبا و دلنشینی برای ورودی ایجاد می کند.

پرگولا

پاسیو

پاسیو یک فضای باز در محوطه است که به طور معمول برای ناهار خوری یا تفریحی استفاده می شود که به یک سالن خانه متصل است و عموما هموار است.
به صورت کلی اگر بخواهیم کمی فارسی‌‌تر از مفهوم پاسیو یاد کنیم، می‌‌گوییم: حیاط خلوت مسقف داخل خانه
در واقع حیاط‌ خلوت به فضاهای ‌غیرمسقف ‌یا با سقف ‌شفاف‌ ‌بیرون ‌ساختمان گفته می شود،و پاسیو به همین فضا در داخل خانه که برای نورگیری و تهویه مورد استفاده قرار می گیرند گفته می شود.
آلاچیق متصل به پاسیو، یکی دیگر از انواع آلاچیق های ورودی است که مجددا به سقف خانه متصل شده و یک فضای زیبا برای نشستن را فراهم می کند.

نکاتی برای کاشت و نگهداری گیاه پیچ امین الدوله
مشاهده

پاسیو

ورودی مجزا

اگر حیاط یا باغ ورودی دیگری هم دارید می توانید در آن قسمت یک آلاچیق مربع یا طاق دار بسازید تا باغ تان را زیباتر کند. این آلاچیق می تواند به باغ یا خانه منتهی شود.

آلاچیق دارای وان

داشتن یک وان آب گرم که دور آن آلاچیق کار شده یک مکان فانتزی و رویایی ایجاد می کند که شاید داشتن چنین طرحی خواسته هر کسی باشد. این نوع آلاچیق که سقف دار است می تواند از پرده های نورگیر هم استفاده کند. در این صورت می توانید یک قسمت از آلاچیق را باز نگه داشته و قسمت های دیگر را بپوشانید.

آلاچیق تاب دار

تاب احتیاج به فضای خیلی زیادی ندارد و تقریبا در حیاط خلوت هر آپارتمانی و خانه ای می توان تاب قرار داد. اما اگر حیاط خانه تان کمی بزرگتر باشد می توانید یک آلاچیق زیبا بسازید و در داخل آن یک تاب قرار دهید تا در آن استراحت کرده و از فضای اطراف لذت ببرید. آلاچیق تاب دار نیز یک مکان رویایی برای هر شخصی است .سایه بان تاب دار فضایی که می توان حتی در گرمای تابستان هم با خیال راحت داخل آن استراحت کرد.

طراحی و اجرای روف گاردن در شمال تهران
مشاهده

آلاچیق تاب دار

آلاچیق های تزیینی

آلاچیق های کوچک تزیینی که خودتان می توانید آن را با چوب بسازید می توانند فضای سبز حیاط خانه تان را دو چندان کنند. این آلاچیق های کوچک و ساده به تزئینات یا کار چندانی نیاز ندارند. تنها می توانید یک میز چوبی ساده گذاشته، یک سقف چوبی بسازید و از فضای زیبای حیاط خانه تان لذت ببرید.

آلاچیق باغ

یکی از بهترین راه ها برای رشد انگور یا گیاهان پیچک در فضای سبز باغ، ساخت یک آلاچیق زیباست. می توانید در کنار آن این گیاهان را بکارید یا گیاهان فعلی را به سمت آن هدایت کنید. دیواره شبکه دار آلاچیق می تواند برای رشد این گیاهان ایده آل باشد.
می توانید برای موارد مختلف آلاچیق های متفاوت بسازید. اگر اهل ساخت و ساز نیستید می توانید از آلاچیق های آماده موجود در بازار استفاده کنید. این آلاچیق ها در انواع چوبی، فلزی، پلاستیک و وینیل موجود هستند و زیبایی خانه تان را دو چندان می کنند.
آلاچیق باغ

 

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490