طراحی ویلا به سبک مینیمال

طراحی ویلا به سبک مینیمال

فهرست مطالب

امروزه طراحی و اجرای ویلا به سبک های و شیوه های گوناگونی انجام می شود که یکی از شیوه های طراحی ویلا، طراحی ویلا به سبک مینیمال می باشد. ویلاهایی که به این سبک طراحی می شوند، ظاهری ساده داشته و در کنار اینکه از متریال و مصالح ساده ای ساخته می شوند، شکل و شمایل جذابی دارند. در این مطلب به بررسی توضیحات بیشتر درباره طراحی ویلا به سبک مینیمال می پردازیم.

منظور از طراحی ویلا به سبک مینیمال چیست؟

در واقع سبک مینیمال سبکی می باشد که بر طراحی ساده و بدون جزئیات اضافی تمرکز دارد و سعی بر این دارد تا با کم ترین و ساده ترین امکانات یک پروژه زیبا و شیک را ایجاد نماید. در ویلاهایی که به سبک مینیمال طراحی و ساخته می شوند، از مصالح و تجهیزات ساده ای مانند سنگ، شیشه و … استفاده می شود و سعی می شود تا رنگ های بکار رفته در طراحی ویلا نیز ساده و شیک باشند که از تعدادی از این رنگ ها می توان به رنگ سفید، طوسی و مشکی اشاره کرد.

چمن مصنوعی در بالکن
مشاهده

 

مطلب پیشنهادی : محوطه سازی ویلا

 

به این نکته توجه داشته باشید که با توجه به اینکه این سبک به استفاده نکردن بیش از حد از تجهیزات اضافه اشاره دارد، شما باید براساس نیاز و سلیقه ی خود تجهیزات مورد نیاز خود را براساس اولویت، طبقه بندی کنید تا پس از ساخت ویلا با کمبود امکانات مواجه نشوید و بتوانید از ویلای ساده و شیک خود لذت ببرید.

طراحی ویلا به سبک مینیمال

ویژگی های طراحی ویلا به سبک مینیمال

داشتن فضای باز بیشتر نسبت به سایر سبک های ساخت ویلا: در واقع ویلاهایی که به این سبک ساخته می شوند نسبت به سایر سبک های ویلا فضای باز بیشتری دارند تا به افرادی که در این ویلا ها ساکن هستند احساس آزادی و آرامش دهند.

داشتن دکوراسیون ساده: یکی دیگر از ویژگی های ویلاهایی که به سبک مینیمال طراحی و ساخته می شوند این است که دکوراسیونی که برای فضای داخل و فضای خارجی این ویلاها در نظر گرفته می شود بسیار ساده و شیک می باشد. به طوریکه می توان در داخل این ویلاها از مبلمان ساده با ترکیب رنگی ساده که رنگی خنثی داشته باشند استفاده کرد.

کفپوش برای بالکن
مشاهده

استفاده از مصالح طبیعی در ساخت ویلا: با توجه به اینکه ویلاهایی که سبک مینیمال دارند باید شکل و ظاهری ساده و در عین حال شیک و جذاب داشته باشند. در ساخت این ویلا ها از مصالح طبیعی مانند چوب، سنگ و … استفاده می شود.

با توجه با اینکه طراحی و ساخت ویلا یک کار تخصصی و اصولی می باشد، باید تمامی مراحل طراحی و ساخت ویلا به صورت کاملا اصولی و توسط افراد متخصص انجام شود. گروه معماری باغ ایرانی با سال ها سابقه ای که در زمینه ی طراحی و ساخت ویلا به سبک های گوناگون از جمله سبک مینیمال دارد می تواند با بازدید از منطقه ی مورد نظر شما برای ساخت ویلا و ارائه مشاوره به کارفرما و در نظر گرفتن نیاز ها و سلایق کارفرما یک ویلای مینیمال جذاب و شیک را طراحی و اجرا نماید.

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490