آموزش ساخت گلدان دیواری

فهرست مطالب

ایده گلدان های دیوار موجب می شود شما در فضای کمی گلدان های زیادتری داشته باشید. هر چه خلاقانه تر کار کنید جلوه بیشتری به منزلتان خواهید داد. برای ساخت گلدان دیواری می توانید از انواع مختلف گلدان ها استفاده نمایید.

 

ایده گلدان های دیوار موجب می شود شما در فضای کمی گلدان های زیادتری داشته باشید. همچنین هر چه خلاقانه تر کار کنید جلوه بیشتری به منزلتان خواهید داد.
برای ساخت گلدان دیواری می توانید از انواع مختلف گلدان ها استفاده نمایید. گلدان های پلاستیکی به طبع سبکتر می باشند و نصب آن ها احتیاج به محکم کاری شدید ندارد ولی هر چه جنس گلدان ها سنگینتر باشد باید با وسایل محکمتری وصل شود که موجب افتادن و آسیب رساندن نشود.

گلدان سنگی دیواری

یک مدل گل های دیواری که می توانید ایجاد کنید  به شکل زیر می باشد، که در ان می توانید از بذر های حبوبات استفاده کنید و رشد سریع این بذر ها می تواند در مدت زمان کوتاهی یک دیوار سبز زیبایی برای شما ایجاد کند.

 

گلدان دیواری سنگی

گلدان دیواری سنگی

 

گلدان دیواری

اگر شما گلدان‎های کوچکی دارید و می خواهید به آنها یک نمای زیبا بدهید می توانید طراحی‎های زیادی برای آن در نظر بگیرید . می توانید از نمونه گلدان های زیر خریداری کرده و آن را به دیوار آویزان کنید که نمای بسیار زیبایی را بوجود می آورد و یا اینکه یک استند تهیه کرده و گلدان های خودتان را روی آن به شکل زیبایی بچینید.
استفاده از آویز های حلقه ای و مربعی که می توانید بر اساس سایز گلدان هایتان خریداری کرده و روی دیوار نصب کنید و گلدان ها را داخل آن قرار دهید ، هم از بهم ریختگی چیدمان رهایی می یابید و هم منظره بسیار زیبایی ایجاد می کنید.
گلدان دیواری چوبی

انواع گلدان + تصاویر
مشاهده

گلدان دیواری چوبی

 

گلدان دیواری گرد

گلدان‌ های دیواری گرد که در در انواع رنگ و اندازه از یا جنس فلز و شیشه‌ ساخته می‎شوند و می‌توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون‌تان آن‌ها نصب کنید. این گلدان‎های دیواری گرد دارای طراحی فوق‌العاده باحالی هستند و همه‎ را به خود جذب می‎کنند. این ایده مدرن و بسیار خاصی است و دکوراسیون جدیدی را ایجاد می کند . این طراحی هم برای محل کار و هم منزل بسیار کاربردی است.
شما می‌توانید بوسیله وسیله هایی که دیگر نیاز ندارید نمای جالبی طراحی کنید . می‌توانید با کمک لوله‎های پی وی سی بزرگ و مقداری چوب آن‌ها را بسازید. همینطور شما می‎توانید آن‎ها را به رنگ‎های مختلفی در بیاورید و فضای شاد و رنگی برای خودتان ایجاد کنید.

گلدان دیواری گرد

گلدان دیواری چوبی

 

گلدان سرامیکی دیواری

برای نصب گلدان دیواری می توانید از گلدان های سرامیکی دیواری آماده، خریداری کرده و براحتی آن را نصب کنید .
این گلدان سرامیکی می‎توانید به دیوار متصل شود و هر زمان که نیاز نبود، آن را از دیوار جدا کنید. شما می‎توانید از این گلدان هم به صورت زمینی هم استفاده نمایید.
 

چمن مصنوعی و مزیت های آن نسبت به چمن طبیعی
مشاهده

گلدان سرامیکی

 

گلدان دیواری فانتزی

از طرح های زیبای گلدان های دیواری یک مدل بسیار زیبا  بنام گلدان بیلچه‌ای وجود دارد که طرح بسیار زیبایی بوجود می آورد. ترکیب ادوات کشاورزی با گیاهان قطعا هارمونی بسیار قشنگی دارد . شما می توانید خودتان با خلاقیت دست به ایجاد و ترکیب وسایل های مختلف باهم شوید و یک گلدان زیبا درست کنید .

 

 

گلدان بلیچه  دیواری

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490