مبلمان فضای باز در طراحی فضای سبز

فهرست مطالب

مبلمان فضای باز به دلیل قرار گرفتن مبلمان و تجهیزات باغ و ویلا در معرض نور خورشید ، رطوبت و بسیاری عوامل محیطی باید ساختار خاص و محکمی داشته باشد . به همین خاطر مساله تخصصی و بسیار مهمی است که کارشناسان اجرای فضای سبز در این مقوله می توانند کمک های بسیاری بکنند .

 انواع مبلمان باغی

مبلمان باغی

مبلمان باغی

مبلمان باغی

مبلمان باغی آلومینیومی

این نوع از مبلمان با توجه به آلیاژی که دارد ، میتواند 30 سال عمر مفید داشته باشد . میزآلومینیومی از روش مذاب کردن آلومینیوم و قالب گیری و سرهم کردن آن تولید می شود . سازه مبل آلومینومی برای زیبایی و مقاومت بیشتر ،معمولا با رنگ الکترواستاتیک پوشانده می شود  . پوشش فلز سازه مبلمان باغی آلومینومی ، معمولا با سیستم رنگ پودری الکترواستاتیک می باشد. بدین صورت که پس از شستشوی سازه و فسفاته کردن صندلی باغی، با القای بارهای الکتریکی ابتدا پودر رنگ روی فلز پاشیده می شود و سپس در کوره های مخصوص پخته می شود درنتیجه بالاترین حد مقاومت را پیدا می کند. استفاده از اسفنج یورتان که بسیار با کیفیت می باشد هم باعث راحتی بیشتر و همچنین طول عمر بیشتر تشک صندلی ها را به همراه داشته باشد. پارچه مبلمان نیز به انتخاب مشتریان می تواند پارچه ای و یا چرم و برزنت باشد .

تمیز کردن چمن مصنوعی
مشاهده

مبلمان باغی

 

مبلمان باغی فلزی

سازه های فلزی این نوع مبلمان بسیار مقاوم بوده و با سیم های مسوار تزئین شده است . رنگ های مصرفی در این نو سازه الکترواستاتیک می باشد  . بنابراین بیشترین حد استقامت را دارا می باشد .این نوع از مبلمان با توجه به آلیاژی که دارد ، میتواند 30 سال عمر مفید داشته باشد . میزآلومینیومی از روش مذاب کردن آلومینیوم و قالب گیری و سرهم کردن آن تولید می شود . سازه مبل آلومینومی برای زیبایی و مقاومت بیشتر ،معمولا با رنگ الکترواستاتیک پوشانده می شود  . پوشش فلز سازه مبلمان باغی آلومینومی ، معمولا با سیستم رنگ پودری الکترواستاتیک می باشد. بدین صورت که پس از شستشوی سازه و فسفاته کردن صندلی باغی، با القای بارهای الکتریکی ابتدا پودر رنگ روی فلز پاشیده می شود و سپس در کوره های مخصوص پخته می شود درنتیجه بالاترین حد مقاومت را پیدا می کند. استفاده از اسفنج یورتان که بسیار با کیفیت می باشد هم باعث راحتی بیشتر و همچنین طول عمر بیشتر تشک صندلی ها را به همراه داشته باشد. پارچه مبلمان نیز به انتخاب مشتریان می تواند پارچه ای و یا چرم و برزنت باشد .

طراحی فضای سبز در اهواز
مشاهده

مبلمان باغی

مبلمان باغی حصیری

این نوع مبلمان ها اگر از نوع بسیار باکیفیت نباشند بسیار زود از بین می روند . معمولا این نوع مبلمان ها را با ترکیب آلومینیوم و آهن می سازند که از دوام بیشتری برخوردار باشند . امروزه مبلمان حصیری مناسب فضای داخل خانه نیز در طرح ها و مدل های مختلف عرضه می‌شوند که ظاهر الهام گرفته از طبیعت آن ها به فضای منزل روح و طراوت می دهد. به علاوه رنگ اینگونه مبلمان ها  که معمولا رنگ طبیعی حصیر می باشد ، می‌تواند در کنار انواع لوازم و دکوراسیون بیاید و با آن ها به خوبی هماهنگ شوند. این مبلمان در هر فضایی که اضافه شود احساس راحتی و آرامش را با خود به همراه می آورد.

مبلمان باغی

قیمت مبلمان فضای باز

داشتن مبلمان فضای باز در تراسی در منزل و یا خانه ای در طبیعت  بسیار دیدنی و زیبا است. چرا که امروزه فضای باز به دلیل گسترش الگوهای آپارتمانی در سطح شهر بسیار کمتر از گذشته در دسترس است. لازم است که بتوانیم از فضاهای باز اطراف خود هرچند کوچک بهره مند شویم. به همین دلیل است که امروز رستوران و کافه های دارای فضای باز برای صرف غذا طرفداران زیادی پیدا کرده اند . اگر شما نیز عاشق بودن در فضای باز و تابیدن نور طلایی خورشید بر پوستتان و دریافت آرامش حاصل از صدای پرندگان هستید ، با تجهیز فضای باز خود با مبلمانی زیبا و با کیفیت، اوقات خوشی را برای خود و دیگران در آن رقم بزنید . به دلیل متنوع بودن جنس مبلمان یا صندلی فضای باز، برای استعلام قیمت مبلمان فضای باز ، با متخصصین اجرای فضای سبز در فروشگاه اینترنتی باغ ایرانی تماس حاصل ن

آتشدان یا شومینه فضای باز
مشاهده
اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490