طراحی باغ عروسی

فهرست مطالب

طراحی و اجرای باغ عروسی ، باغ تالار ، باغ رستوران و باغ ویلا از فعالیت های فروشگاه اینترنتی باغ ایرانی می باشد. بعضی باغ های مربوط به عروسی مخصوص فیلم برداری و عکاسی عروس داماد می باشد که آن نیز به طراحی فضای سبز نیازمند است .

طراحی باغ عروسی

استفاده از اکسسوری های مختلف مانند پرگولا، آلاچیق، سایبان، پل چوبی ، نرده چوبی، ورودی چوبی ، ستون های چوبی، کشتی و قایق چوبی ، گاری و فرغون گل، نمای قلعه چوب و سنگ ، قهوه خانه سنتی، کلبه چوبی ، محوطه سازی و فضا سازی ، بشکه چوبی، دریاچه آبنما، آسیاب آبی، آبشار، خانه درختی، تونل سبز، پل معلق ، اسب ، آلاچیق گل ، باغ گل ، دیوارهای پنجره ای ، فضاهای سبز چمن ، عمارت و دیوارهای گلی و کاهگلی سنتی و سنگی ، انواع آبنماها و آبشارهای دیواری و … در طراحی های از این دست بکار می رود .

 

چند ایده طراحی باغ عروسی :

باغ عروسی

باغ عروسی

هزینه ساخت باغ آتلیه

بسته به اینکه شما از چه المان هایی در باغ خود استفاده می نمایید هزینه های ساخت و اجرا متفاوت است ولی ما مفتخر هستیم که با کمترین هزینه و بهترین کیفیت با استفاده از دیزاین روز دنیا ، طراحی و اجرای فضای سبز باغ عروس شما را بر عهده بگیریم . نوع کاربری شما از باغ مورد نظر ( باغ تالار ، باغ فیلمبرداری و یا … ) و استفاد از عناصر طراحی فضای سبز می تواند در روند هزینه ها تغییربگذارد .
باغ عروسی

قلمه زدن گل رز
مشاهده

باغ عروسی

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490