تزئین فضای سبز با وسایل دور ریختنی

فهرست مطالب

بسیاری از وسایل دور ریختنی می تواند در دکوراسیون منزل و حیاط شما استفاده شود . طراحی فضای سبز حیاط شما با لاستیک پنچر شده اتومبیل . می پرسید مگه میشه؟جواب این است « بله » واقعیت این است که بسیاری از ما از خلاقیت هایمان استفاده نمیکنیم و فضای زیبایی که در اختیار داریم را متنوع تر طراحی نمی کنیم . در این مقاله چند نمونه دکوراسیون با وسایل دورریختنی به شما نمایش می دهیم .

تزئین حیاط با وسایل دور ریختنی

وسایل دور ریختنی

ایده برای فضای سبز

طراحی فضای سبز حیاط خود را با وسایل دور ریختنی زیباتر کنید . بهترین ایده ها زمانی رخ می دهد که وسیله ای دیگر به کارتان نمی آید . بنابراین به این فکر می کنید که چه کاری می توانید با آن انجام دهید مثلا شیشه های مربا که دیگر به آن نیازی ندارید . می تواند یک گلدان یا یک چراغ زیبا برای شما ایجاد کند .
وسایل دور ریختنی

وسایل دور ریختنی

 

وسایل دور ریختنی

 

ایده های ایجاد فضای سبز

شما با داشتن بطری های آب معدنی می توانید یک دیوار سبز زیبا در حیاط خود درست کنید . و با کفش های کهنه و غیر قابل استفاده گلدان درست کنید . با سبدهای بلااستفاده گلدانهای تزئینی بسازید و با لاستیک های ماشین باغچه بسازید . فنجان و قوری های شکسته خود را دور نیندازید چراکه از آنها می توانید در اغچه خود به عنوان گلدان استفاده نمایید . کشوها و دراور های کهنه و قدیمی در طراحی مدرن فضای سبز شما بسیار کارآمد خواهد بود .

روش‌های جابجایی و انتقال درخت
مشاهده

وسایل دور ریختنی

وسایل دور ریختنی

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490