باربیکیو در فضای سبز

فهرست مطالب

باربیکیو یک وسیله پخت و پز و کاربردی برای پخت در فضای باز است . برای اینکه فضای سبز باغ خود را به محیطی دوستانه وتفریحی تبدیل کنید ، از یک باربیکیوی باغی زیبا استفاده کنید و انواع کباب و غذاهای خوشمزه را در باغ خود درست کنید . در طراحی فضای سبز حیاط یا باغ خود از یک قسمت برای میل کردن غذای دوستانه استفاده نمایید . مثل یک آلاچیق که بصورت مبله طراحی شده و یک باربیکیو تا غذای مورد علاقه خود را روی آن بپزید . جنس باربیکیو معمولا آجری ، سنگی و یا فلزی می باشد .

9a0fc3bad2db400ebdd7dfbe2ba90da2

انواع باربیکیو

همانطور که گفتیم جنس باربیکیو از سنگ ، آجر ، فلز و هر المان نسوزی می باشد.اما باربیکیوها از نظر سوخت هم با هم متفاوت می باشند . مثل باربیکیوهای گازسوز ، هیزمی و دارای اشعه . معمولا ترجیح افراد این است که از نمونه هیزمی استفاده نمایند . زیرا طعم کباب هیزمی و همخوانی با طبیعت برای همه از جذابیت زیادی برخوردار است .

 

باربیکیو

باربیکیو

 

نکات مهم در مورد باربیکیو

  • ارتفاع باربیکیو باید به اندازه ای باشد که یک فرد بصورت ایستاده بتواند از آن استفاده نماید و نه کوتاه تر از حد معمول باشد ، نه بلندتر .
  • حتما از سایبان برای باربیکیو باید استفاده شود تا در مواقع بارندگی به آن آسیبی نرسد . همچنین هنگام پخت و پز از بارش برف و باران در امان باشد .
  • محل قرارگیری باربیکیو باید در مکان مناسبی باشد چرا که هنگام پخت و پز دود حاصله مزاحم افراد دیگر خواهد شد . همچنین ممکن است بوی غذا و دود به داخل خانه نفوذ کند . بنابراین باید از فضای خانه به دور باشد .
  • از مصالحی استفاده نمایید که با توجه به شرایط اقلیمی شما مناسب باغ یا ویلایتان باشد . در مناطق مرطوب و بارانی معمولا از المان های فلزی استفاده نمی شود چون باران و رطوبت باعث زنگ زدگی خواهد شد .
چمن مصنوعی و مزیت های آن نسبت به چمن طبیعی
مشاهده

 

استفاده از باربیکیو در بالکن

اگر بالکن منزل شما دارای اندازه و شرایط مساعد آشپزی می باشد می توانید از باربیکیو در بالکن استفاه نمایید . حتی می توانید بالکن منزل خود را به عنوان فضایی برای پذیرایی میهمانان استفاده نمایید . استفاده از باربیکیو در بالکن باعث ایجاد فضای زیبا و صمیمی و بسیار کاربردی می شود . حتی می توانید افراد خانواده را به بالکن خود به عنوان پیک نیک آخر هفته همراه نمایید .

باربیکیو

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490