صندلی تابی

فهرست مطالب

طراحی فضای سبز حیاط شما مستلزم استفاده از المان هایی است تا بتوانید در فضای زیبایی که طراحی کرده اید ، تفریح کنید و لذت ببرید . یکی از این المانها مبلمان تابی می باشد.

مبلمان تابی ، کودکی دوباره در فضای سبز شما

صندلی تابی ، نوعی صندلی برای تفریح افراد مختلف هستند ، این نوع صندلیها در گوشه و کنار خانه ها ، باغ ها و حیاط منازل یافت می شود که حس خوب پرواز را برای شما تداعی می کند . اگر صاحب فرزندان کوچکی هستید این نوع صندلی برای شما بسیار مناسب است ، زیرا  باعث آرام ساختن کودکان دلبندتان می شود . اگر می خواهید باغ و فضای سبز زیبایی داشته باشید در طراحی فضای سبز خود از مبلمان تابی استفاده کنید .

صندلی تابی

 

انواع مبلمان تابی

مبلمان های تابی انواع مختلفی دارند که برخی برای استفاده در منزل و برخی برای فضای باز ساخته شده اند . بعضی از صندلی های تابی دونفره هستند و بعضی تک نفره . بسته به نوع استفاده از مبلمان تابی می توانید صندلی مورد نظر خود را انتخاب کنید . در طراحی و اجرای فضای سبز خود از این مبلمان متفاوت استفاده نمایید . جنس مبلمان های تابی نیز با یکدیگر متفاوت است . بعضی از آنها چوبی و بعضی دیگر فلزی ، حصیری ، پارچه ای و … می باشد . با توجه به دکوراسیون خانه و طراحی فضای سبز حیاط ویلایتان می توانید جنس موئرد نظر صندلی تابی را خریداری نمایید.

نصب و نگهداری از چمن مصنوعی
مشاهده

صندلی تابی

مدل های ویژه ای که در شکل های زیر مشاهده می کنید مدلی نوین و بینظیر از مبلمان تابی برای استفاده در طراحی فضای سبز توسط طراحان بی نظیری ساخته شده اند و دارای فریم های فلزی مستحکم و در عین حال سبک در اطراف خود می باشد. با قراردادن پشه بند روی این مبلمان تابی زیبا از شر حشرات در امان خواهید ماند و می توانید خواب آرامش بخشی را تجربه نمایید .

 

صندلی تابی

صندلی تابی

صندلی تابی

قیمت مبلمان تابی

با توجه به اینکه مبلمان تابی در اندازه های متفاوت و جنس های مختلف در بازار موجود می باشد ، قیمت های متفاوتی نیز خواهد داشت .
مبلمان تابی

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490