صندلی تابی

فهرست مطالب

طراحی فضای سبز حیاط شما مستلزم استفاده از المان هایی است تا بتوانید در فضای زیبایی که طراحی کرده اید ، تفریح کنید و لذت ببرید . یکی از این المانها مبلمان تابی می باشد.

مبلمان تابی ، کودکی دوباره در فضای سبز شما

صندلی تابی ، نوعی صندلی برای تفریح افراد مختلف هستند ، این نوع صندلیها در گوشه و کنار خانه ها ، باغ ها و حیاط منازل یافت می شود که حس خوب پرواز را برای شما تداعی می کند . اگر صاحب فرزندان کوچکی هستید این نوع صندلی برای شما بسیار مناسب است ، زیرا  باعث آرام ساختن کودکان دلبندتان می شود . اگر می خواهید باغ و فضای سبز زیبایی داشته باشید در طراحی فضای سبز خود از مبلمان تابی استفاده کنید .

صندلی تابی

 

انواع مبلمان تابی

مبلمان های تابی انواع مختلفی دارند که برخی برای استفاده در منزل و برخی برای فضای باز ساخته شده اند . بعضی از صندلی های تابی دونفره هستند و بعضی تک نفره . بسته به نوع استفاده از مبلمان تابی می توانید صندلی مورد نظر خود را انتخاب کنید . در طراحی و اجرای فضای سبز خود از این مبلمان متفاوت استفاده نمایید . جنس مبلمان های تابی نیز با یکدیگر متفاوت است . بعضی از آنها چوبی و بعضی دیگر فلزی ، حصیری ، پارچه ای و … می باشد . با توجه به دکوراسیون خانه و طراحی فضای سبز حیاط ویلایتان می توانید جنس موئرد نظر صندلی تابی را خریداری نمایید.

کاشت هندوانه در گلدان
مشاهده

صندلی تابی

مدل های ویژه ای که در شکل های زیر مشاهده می کنید مدلی نوین و بینظیر از مبلمان تابی برای استفاده در طراحی فضای سبز توسط طراحان بی نظیری ساخته شده اند و دارای فریم های فلزی مستحکم و در عین حال سبک در اطراف خود می باشد. با قراردادن پشه بند روی این مبلمان تابی زیبا از شر حشرات در امان خواهید ماند و می توانید خواب آرامش بخشی را تجربه نمایید .

 

صندلی تابی

صندلی تابی

صندلی تابی

قیمت مبلمان تابی

با توجه به اینکه مبلمان تابی در اندازه های متفاوت و جنس های مختلف در بازار موجود می باشد ، قیمت های متفاوتی نیز خواهد داشت .
مبلمان تابی

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490