احداث باغ انگور

فهرست مطالب

یکی از فعالیت های باغ ایرانی احداث باغ انگور می باشد . انگور در کشور ما جزو میوه های محبوب و همه پسند محسوب می شود . این میوه تابستانی مشتقات مختلفی دارد که زمینه فعالیت در این زمینه را گسترده تر می نماید . در این مقاله قصد داریم،اطلاعات و مطالبی که برای داشتن باغ انگور مورد نیاز شما می باشد را برایتان بازگو نماییم .

احداث باغ انگور

دستورالعمل احداث باغ انگور

شرایط آب و هوا

یکی از مهم ترین معیارهای احداث باغ انگور ، شرایط  آب و هوایی مناسب می باشد. درخت انگور جهت تولید محصول بهینه به فصل رشد طولانی ، گرم و عاری از رطوبت و زمستان معتدل نیاز دارد. درخت انگور به‌طور کلی جهت تولید محصول به نیاز سرمایی کمی احتیاج دارد و گاها هیچ نیازی ندارد . در حالت کلی این درخت نیاز گرمایی دارد . آب و هوای خنک تابستان سبب افزایش ترشی و کاهش قند میوه و درجه حرارت بالا در تابستان سبب افزایش قند و کاهش ترشی میوه انگور می‌گردد.

قیمت طراحی سه بعدی فضای سبز
مشاهده

خاک مناسب

کیفیت خاک درخت انگور نیز بسیار حائز اهمیت است . درست است که درخت انگور درخت مقاومی در مقابل خاک های شور و آهک خاک می باشد اما تا حد امکان از خاک های سنگین فاقد زهکشی و خاک های همراه با نمک فراوان پرهیز نمایید ، خاک های عمیق با زهکشی خوب برای رشد انگور بسیار مناسب هستند .

آبیاری درخت انگور

آبیاری درخت انگور بین یک تا دو هزار متر مکعب هفته ای یکبار مناسب می باشد . البته به نوع خاک نیز بستگی دارد .
آبیاری در ختان انگور از 2 الی 6 هفته قبل از برداشت محصول قطع می شود که مشخص کردن این زمان بستگی به نوع خاک دارد .

روش تکثیر

تکثیر درخت انگور به روش های مختلفی می باشد . تکثیر جنسی ، کشت بافت ، پیوند زدن ، خواباندن شاخه

هرس زمستانه و تابستانه

درخت انگور به هرس زمستانه و تابستانه نیاز دارد . در هرس زمستانه شاخه های یکساله هرس شده و تنها شاخه های جوان باقی می ماند .
هرس تابستانه نیز به دلیل درشت تر و آبدارتر شدن میوه درخت است . به این صورت که سه الی چهار بند از آخرین خوشه های درخت را می چینند و به این ترتیب بقیه میوه ها با جذب مواد غذایی بیشتر درشت تر و خوشمزه تر می شوند .

مکانیزاسیون در فضای سبز
مشاهده

احداث باغ انگور

هزینه احداث باغ انگور

هزینه احداث باغ انگور به متراژ باغ ، نوع کاشت ، نوع انگور و … بستگی دارد و باغ ایرانی با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت باغ مورد نظر شما را احداث می نماید .

باغ ایرانی مجری احداث باغ انگور

اگر قصد احداث باغ انگور را دارید ، با فروشگاه اینترنتی باغ ایرانی تماس حاصل نمایید تا اقدامات لازم را برای احداث باغ انجام دهیم . ايران يکي از کشورهاي عمده‌ی تولیدکننده‌ی انگور است محصولاتي که امروزه از انگور به دست مي‌آيد عبارت‌اند از: انگور مجلسي، کشمش، آب انگور، سرکه، شيره انگور و ساير محصولات جانبي می‌باشد . طراحی و اجرای فضای سبز خود را به متخصصین باغ ایرانی بسپارید .

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490