تراس شیشه ای

فهرست مطالب

بالکن یا تراس مکانی است که به فضای باز مشرف است و میتواند محلی دنج برای تنهایی و استفاه از سکوت و همچنین نوشیدن یک چای داغ باشد . در فصل سرما تراس خانه ها به دلیل هوای سرد معمولا بلااستفاده می مانند ولی با استفاده از پوشش های استاندارد شیشه ای می توانید از تراس خانه خود نهایت استفاده را ببرید . نکته دیگر اینکه با استفاده از پوشش شیشه ای، تراس شما به بهترین مکان برای پذیرایی از میهمانان تبدیل می شود . چون هم به مناظر  و فضای باز دید کافی دارید ، هم بصورت خلاقانه از نور و طبیعت بهره جسته اید .

بالکن شیشه ای

 

تراس شیشه ای مقاوم

با استفاده از شیشه‌های مقاوم و یراق آلات مکانیکی ریلی و کشویی، می توانید تراس خود را ایمن ، زیبا و قابل استفاده نمایید . تراس خانه شما مونس خلوت های زمستانی شما خواهد شد . درحالیکه طبیعت را تماشا می کنید و موسیقی مورد علاقه خود را گوش می دهید .

مزایای استفاده از تراس شیشه ای

  • ایمنی برای کودکان بدون از دست دادن طبیعت
  • حفظ دمای محیط ( در زمستان از به هدر رفتن گرمای خانه جلوگیری میکند . در تابستان دما را حفظ میکند )
  • حفظ دمای مناسب و معتدل برای گل و گلدان های مورد استفاده در تراس
  • جلوگیری از وارد شدن گرد و غبار به منزل و عایق صدای فضای بیرون به خانه
  • خیس نشدن تراس هنگام بارش برف و باران
  • حفظ پاکیزگی فضای تراس
  • نمای خارجی خانه با داشتن تراس شیشه ای حفظ خواهد شد
فایر پیت باغی
مشاهده

تراس شیشه ای

 

استفاده های متفاوت از درب های شیشه ای ریلی

از درب های شیشه ای و ریلی که در تراس خود استفاده می نمایید در زمینه های دیگر مثل آلاچیق و استخر هم می توانید استفاده نمایید که اینکار باعث حفظ دمای آلاچیق و یا استخر فضای باز شما خواهد شد . با استفاده از درب های شیشه ای از فضای استخر در فصل زمستان هم می توانید استفاده نمایید. اگر فضای داخلی استخر را با درب و دیوارهای شیشه ای محصور کنیم هم از دیدن طبیعت لذت می بریم و هم از فضای گرم داخل محوطه استخر . آلاچیق ها هم با دیوارهای شیشه ای در زمستان قابل استفاده هستند . آلاچیق شیشه ای مکانی مناسب برای دعوت از میهمانان شما برای نوشیدن چای ، خوردن یک فنجان قهوه و یا حتی چیدن میز شام می باشد .

آلاچیق شیشه ای

 

قیمت بالکن شیشه ای

تراس شیشه ای یکی از مدرن ترین سازه های مربوط به تراس می باشد ، شیشه های تاشو که در این بالکن ها تعبیه شده استفاده از تراس را به طرز شگفت آوری راحت کرده است . بعد از استفاده از پوشش شیشه ای برای تراس می توانید از این مکان زیبا و خاص به بهانه های مختلف استفاده نمایید . حتی شاید این مکان نقطه کانونی و منحصر به فرد منزل شما تلقی شود . قیمت ساخت تراس شیشه ای با توجه به متراژ تراس ، استفاد از متریال های متفاوت و آلیاژهای مصرفی در ساخت آن تعیین می گردد .
قیمت بالکن شیشه ای

مجسمه های باغی در محوطه سازی
مشاهده
اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490