زیبا سازی فضای سبز

فهرست مطالب

برای زیبا سازی فضای سبز ویلا یا باغ خود ، خلاقانه نگاه کنید . می توانید از طبیعت بهره ببرید و بسیاری از عناصر موجود در طبیعت را به خانه خود بیاورید . بسیاری از مردم دوست دارند که طراحی فضای سبز خود را رنگ و بویی از طبیعت دهند . استفاده از عناصر طبیعی مثل آب ، خاک ، سنگ ، درخت و گل باعث ایجاد مناظری بکر و طبیعی می شود . از آن ها بهره بجویید .

استفاده از ماهی در طراحی فضای سبز

یکی از ایده های خلق زیبایی در فضای سبز استفاده از ماهی های زیبا در برکه های آبی باغ است .استفاده از ماهی های قرمز زیبا در فرهنگ ما ایرانیان از نسل های گذشته نسل به نسل به ما رسیده است که در عید نوروز داخل تنگ ماهی از چند ماهی قرمز و کوچک استفاده می کنیم . امروزه در طراحی فضای سبز مدرن از ماهی های مختلف برای تلطیف فضا استفاده می شود . با نگاه کردن به تصاویر زیر می توانید ایده های زیادی برای استفاده از ماهی در فضای سبز باغ خود داشته باشید .
زیباسازی فضای سبز

خلاقیت در طراحی فضای سبز
مشاهده

زیباسازی فضای سبز

 

استفاده از گابیون دکوراتیو برای زیبا سازی فضای سبز

گابیون از واژه‌ای ایتالیایی برگرفته‌شده، و به معنای قفس بزرگ است . گابیون که گاهی در طراحی و اجرای فضای سبز  استفاده می شود قفسه های بزرگ مشبکی است که با سنگ یا شن پر شده است که به آن گابیون دکوراتیو می گویند . استفاده از سنگ در طراحی فضای سبز یک نوع فضای دلنشین و برگرفته از دل طبیعت ایجاد می کند .
از گابیون در مهندسی سازه مثل : مقاوم‌سازی بناهای سست  ، سدسازی ، موج‌شکن، مهار دیوارهای سنگی ، به‌عنوان فنس و حفاظ و … و درراه سازی به ‌منظور جاده‌سازی استفاده می‌شود .
زیباسازی فضای سبز

زیباسازی فضای سبز

زیباسازی فضای سبز

مجسمه باغی

استفاده از مجسمه های باغی می تواند در باغ شما تحولی زیبا ایجاد نماید . بهترین قسمت ها برای قرار دادن مجسمه وسط حوض یا آبنما ، جایی در کانون دید یا وسط ویلا می باشد . گاهی می شود این مجسمه های زیبا را با گیاهان رونده پوشاند و نمایی سبز و طبیعی از یک مجسمه ایجاد نمود .

مجسمه فضای باز

مجسمه فضای باز

مجسمه فضای باز

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490