زیبا ترین گلهای جهان

فهرست مطالب

گل ها به زندگی طراوت و زیبایی می بخشند و در هستی گل های بسیار زیادی وجود دارند که با دیدنشان انسان را به حیرت وامیدارند.استفاده از گل و گیاه در طراحی فضای سبز ، زیبایی و لطافت فوق العاده زیادی به فضای اطراف می دهد. در این بخش میخواهیم زیباترین گل های جهان را به شما معرفی کنیم

گل رز

گل های زیبای جهان

این گل  در تمام جهان زیباترین گل شناخته می شود .  این گل همواره نماد عشق بوده است و تنوع رنگی زیادی که دارد سبب شده تا در تمام دنیا محبوبیت خاصی داشته باشد.

گل رز نماد چیست ؟

عشق و علاقه ، شرف ، زیبایی ، تعادل و صبوری ، شور و هیجان ، هوش ، رازآلودگی

گل ارکیده

گل های زیبای جهان

گل ارکیده بیشتر در مناطق استوایی ، آمریکا ، هاوایی یافت می شود . گل حساس و زیبایی که با دیدن آن احساس لطافت و آرامش می کنیم.ارکیده به رنگهای متفاوت یافت می شود که هر کدام از زیبایی خاصی برخوردار است .
گل ارکیده نماد چیست ؟
گل ارکیده نماد عشق و زیبایی اند اما هر رنگ آن معنای خاصی هم دارد. ارکیده ی قرمز نماد عشق، ارکیده ی سفید نشان فروتنی، ارکیده ی بنفش نماد تحسین، احترام و وفاداری و ارکیده ی زرد نماد شادی و شروع دوباره است.
پس اگر به دنبال آشتی و از سرگرفتن رابطه تان هستید، می توانید از ترکیب ارکیده ی زرد و قرمز در میان گل هایتان استفاده کنید .

گل لاله

گل های زیبای جهان

گل لاله در رنگ های بسیار متنوع یافت می شود . این گل سرشار از زیبایی است و بهترین و متنوع ترین نوع آن را می توان در هلند یافت.لاله به دو صورت خودرو و پرورشی در کشور وجود دارد. گل لاله به نماد کشورهای اسلامی معروف است .

اصول طراحی ویلای دوبلکس
مشاهده

گل لاله نماد چیست ؟
مفهوم گل های لاله در هر رنگ متفاوت است. لاله قرمز نماد عشق و رنگ صورتی آن نماد درک متقابل است. هم چنین لاله ی بنفش پیام آور قدرت، فراوانی و خوشبختی، لاله زرد نماد شادی و عشق یک طرفه و لاله سفید نماد بخشش است. این گل همیشه پیام آور شادی بوده است.

گل مگنولیا

گل های زیبای جهان

گل مگنولیا بصورت زینتی در آب و هوای گرم رشد میکند .گل مگنولیا در رنگ های سفید ، صورتی  و زرد روشن یافت میشود و بیشتر جنبه تزئینی دارد .
گل مگنولیا نماد چیست ؟
گل مگنولیا نماد زیبایی ، پاکی ، احساس ، عشق و احترام میباشد .

گل سوسن یا لیلیوم

گل های زیبای جهان

این گل زیبا که دارای گونه های مختلف و فوق العاده می باشد ( در کشور ما دو نوع از آن یافت می شود ) 9گونه متفاوت را دارا می باشد . از این گل ها برای تزئین دسته گل های بزرگ و میز آرایی میهمانی های خاص و مجلل استفاده می شود .
گل لیلیوم نماد چیست ؟
این گل زیبا نماد پاکی، زیبایی و اعتماد است. لیلیوم سفید نماد فروتنی و نجابت، لیلیوم نارنجی نماد افتخار و اشتیاق و لیلیوم زرد نماد خوشنودی، سلامتی و بهبودی است. اگر به مراسم عروسی می روید، در دسته گل خود از گل لیلیوم صورتی استفاده کنید چون  رنگ صورتی آن نماد خوشبختی است.

گل کوکب

گل های زیبای جهان

گل کوکب، گل بومی مکزیک، کلمبیا و آمریکای مرکزی محسوب می گردد این گل زیبا دارای 36 گونه مختلف است که اغلب در اداخر تابستان و اوایل پاییز رشد میکند . این گل را نیز می توان یکی از زیباترین گل های جهان نامید .
گل کوکب نماد چیست ؟
عقیده باستانیان این بود که با سوزاندن برگ های این گل، اهریمن از مردم دور خواهد شد و پاکی و خوبی جایگزین آن خواهد شد. از این رو گل کوکب نماد پاکی معنوی و عشق است٬ همچنین نماد صبر و شکیبایی نیز است.

گل داوودی

گل های زیبای جهان

این گیاه برای اولین بار حدود 6 قرن پیش در کشور چین یافت شد.گیاه داوودی جزء خانواده کامپوزیت ها می باشد
این گیاه حدود 100 نوع متفاوت دارد اما به طور کلی آن ها را به 13 گونه اصلی دسته بندی می کنند.
گل داوودی نماد چیست ؟
گل داودی نشانه طول عمر است. وقتی به دوستی گل داوودی هدیه کنیم به این معنی است که برای ما بسیار عزیز است و آرزوی دوستی طولانی مدت با او را داریم.

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490