پایه چراغ در طراحی فضای سبز

فهرست مطالب

پایه چراغ که نامهایی همچون چراغ باغی یا چراغ فضای باز دارد،یکی از زیباترین و کلیدی ترین تجهیزات در عرصه طراحی و نورپردازی است که سهم بسزایی در زیبا سازی فضاهای سبز دارد . نورپردازی یکی از رکن های اصلی طراحی فضای سبز بخصوص در شب می باشد که استفاده از پایه چراغ ضمن ایجاد روشنایی به زیبایی فضای سبز کمک شایانی می نماید .

پایه چراغ باغی

انواع مدل چراغ

باغچه ای

سایبان کوچکی که در بالای این چراغ ها قرار دراد باعث می شود نور منعکس شود و به درون باغچه برگردد. برای نمایش مسیرها نیز از این نوع چراغ ها می توان استفاده کرد .

پایه چراغ باغی

گلوله

این نوع چراغ که گاهی هم از لامپ معمولی برایش استفاده می شود ،نوری بسیار باریک و تیز فراهم می کند .برای نور پردازی روی زوایا و خطوط ساختمان ،تنه درخت و مجسمه های باغچه ای مناسبند.

پایه چراغ باغی

چاهی

این نوع چراغ در زمین و در محفظه ای ضد آب تعبیه می شود . در نتیجه شما نورپردازی خواهید داشت بدون وجود هیچ پایه ای . از این چراغ ها برای نور دهی به بعد زیرین گیاهان ،نما ساختمان و یا دیوار استفاده می شود .

کشاورزی بدون شخم | روشهاي شخم كم يا بدون شخم در كشاورزي
مشاهده

پایه چراغ باغی

پایه چراغ چمنی

پایه چراغ چمنی زیر مجموعه های پایه چراغ های پارکی محسوب میشود که به واسطه نصب آنها در فضای سبز پارکها، بلوارها، باغچه های پیاده رو و ورودی اماکن به پایه های چمنی مشهور شده است.

پایه چراغ باغی

پایه چراغ چمنی از جنس های مختلف ساخته شده است . مثل پایه چراغ چوبی ، فلزی ، پلاستیکی و …

قیمت پایه چراغ

به دلیل تنوع زیادی که پایه چراغ ها دارند و همچنین جنس های متفاوتی که دارند بعد از انتخاب نوع پایه چراغ باغی خود با متخصصان باغ ایرانی تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما با دادن اطلاعات مفید در مورد پایه چراغ های مختلف و مناسب استفاده شما ، قدمی موثر برداشته و مفید واقع شوند . باغ ایرانی با سال ها تجربه در فروش پایه چراغ های مختلف و طراحی و اجرای فضای سبز در خدمت شما می باشد .

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490