مجسمه های باغی در محوطه سازی

فهرست مطالب

مجسمه های باغی به فضای سبز باغ یا ویلای شما نمای بسیار زیبایی خواهد داد . برای اینکه باغ زیبایی داشته باشید ، گل و گیاه بکارید، گلدان های پایه دار قرار بدهید، سایه بان، جایی برای نشستن و مسیری برای راه رفتن و در صورت امکان یک فواره آب در محوطه قرار دهید و همینطور چمن بکارید. حتی با تمام اینها، ممکن است باز هم جای یک فاکتور دیگر نظیر مجسمه های دکوراتیو برای باغ خالی باشد. استفاده از عناصر زیبایی در باغ شما جلوه بصری خاص و منحصر به فرد ایجاد می کند. در ادامه برای آشنایی با مجسمه های باغی با ما باش

مجسمه باغی

محل قرار دادن مجسمه خود را تعیین کنید. سعی کنید نوع مجسمه مورد استفاده شما با طراحی فضای سبز باغ شما هماهنگی داشته باشد .از مجسمه های آرامشبخش و زیبا استفاده نمایید . مثل مجسمه کودکان در حال بازی و یا فرشتگان . در هنگام خرید مجسمه به جنس آن توجه کنید چراکه اگر مجسمه نامرغوب خریداری نمایید ، در اثر بارندگی و تاثیرات آب و هوایی از بین خواهد رفت .

مجسمه و فواره آب

مجسمه ها و فواره ها ترکیبی بسیار قدیمی هستند که در باغ های منحصر به فرد، کوچک، قدیمی و جدید می توان دید .  بعضی از مجسمه ها آبنما هستند و بعضی دیگر از مجسمه ها در وسط و یا لبه یک برکه قرار دارند و یا بر روی یک فواره مصنوعی آب نصب شده اند . معمولا از مجسمه ها وسط حوض های سنتی نیز استفاده می کنند . در طراحی های باغ فرانسوی از مجسمه های متفاوت استفاده می شود .

آموزش پیوند زنی درختان
مشاهده

مجسمه باغی

نحوه قرار دادن گل و گیاه در اطراف مجسمه

یکی  از روش های طراحی فضای سبز ، استفاده همزمان از گیاهان و مجسمه های باغی می باشد . برای این منظور می توان سطح مجسمه های باغی را با گیاهان پوشاند و یا بستری از گیاان را پیرامون مجسمه باغی کاشت تا همراه همدیگر بیانگر طرحی کامل باشند . مثل استفاده از مجسمه فرشته و کاشتن گل در پایین آن به عنوان دامن فرشته . این روش به باغ شما هویت و زیبایی می بخشد .

مجسمه باغی

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490