حصار کشی فضای سبز

فهرست مطالب

در باغ یا خانه ویلایی شما و در حیاط خانه داشتن نرده و حصاری مناسب و خلاقانه، زیبایی خانه را چندین برابر می کند. نرده های اطراف حیاط انواع مختلفی دارند و از جنس های مختلف ساخته می شوند. نرده و حصار فضای داخلی باغ یا ویلای شما را از خطرات بیرونی محافظت می نماید . مثل انواع دزدی ، حلمه حیوانات به درختان و یا فضای سبز شما . در ادامه شما را با انواع حصارها آشنا می نماییم .

حصارکشی باغ

حصارکشی فضای سبز

حصار کشی دور دیوار با پرچین،حصارکشی باغ با نرده های چوبی،حصار سنگی،حصاری از مواد بازیافتی ، حصار هایی از جنس ورق فولادی ، دیوارهای بتنی و … از انواع حصارهایی هستند که می توانید برای باغ یا ویلای خود استفاده نمایید . در طراحی فضای سبز باغ خود می توانید از پرچین های زیبایی برای ایجاد حصار استفاده نمایید تا ضمن حفظ زیبایی باغ ،حریم خصوصی شما را نیز حفظ نماید .

حصارکشی باغ

پرچین چیست

پرچین به گیاهان انبوهی گفته می‌شود که به شکل دیواری بلند هستند که دورتادور حیاط یا محیط باغ را پوشش می‌دهند. پرچین برای این ساخته شده است که بتواند محافظت از یک منطقه خاص، ایجاد فضایی خصوصی و خانوادگی، زیباتر کردن محوطه، تفکیک فضاها و … را انجام دهد . نوع گیاهان مورد استفاده برای ایجاد پرچین بستگی به شرایط آب و هوایی دارد و هرس گیاهان پرچین بسیار در زیبایی آن تاثیر خواهد گذاشت .

طراحی محوطه با رویت
مشاهده

حصارکشی باغ

گیاهان مناسب پرچین

آلوچه جنگلی

خارهای بلند و رشد متراکم، این گیاه را به پرچین مناسبی تبدیل کرده است. این گیاه در بهار پوشیده از گل‌های سفید است و در پاییز میوه‌های بیشتری دارد. همچنین این گیاه خزان پذیر است.

نسترن کوهی

نسترن کوهی دارای ساقه بلند بوده و معمولاً پر برگ و خاردار است، گل‌های آن به رنگ صورتی و میوه‌هایی به رنگ قرمز دارد. همچنین این گیاه خزان پذیر است.

زالزالک

زالزالک درختچه‌ای است که در ایران به وفور رشد می‌کند. زالزالک ضخیم و متراکم است ، به همین دلیل می‌تواند سدی مؤثر را جهت جلوگیری از نفوذ افراد ایجاد کند. همچنین این گیاه خزان پذیر است.

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490