تخت چوبی سنتی در طراحی فضای سبز

فهرست مطالب

بسیاری از مردم به سنت ها و تاریخ ایران علاقمندند و دوست دارند قسمتی از دکوراسیون فضای سبز خود را بصورت سنتی طراحی نماید . برای اینکار شما می توانید از تختهای چوبی سنتی در فضای سبز خود استفاده نمایید. استفاده از تخت های چوبی سنتی معمولا در باغ های ایرانی بسیار رایج بوده است و در کنار آن حوض های کوچک زیبا و سماور و چای.در این مقاله شما را با عناصر طراحی باغ سنتی ایرانی آشنا خواهیم کرد .

تخت چوبی سنتی

دیزاین سنتی

گاهی که فیلم های قدیمی را مشاهده می کنید ، وسیله هایی که برای زیبایی و حتی استفاده کاربردی در این قسمت ها استفاده شده است شما را وسوسه می کند تا به آن ها برای طراحی فضای سبز خود روی بیاورید . برای اینکه حال و هوای قدیمی و سنتی به باغ یا ویلای خود بدهید از وسیله های قدیمی می توانید استفاده کنید . مثل تخت چوبی سنتی .

انواع تخت سنتی

تخت های سنتی معمولا از جنس چوب می باشد ولی از جنس های مختلف فلزی ، فرفورژه و … هم تخت های سنتی را می توان دید . زمانیکه تخت های سنتی را استفاده می نمایید ، باید به عناصر دیکر هم توجه نمایید تا طراحی فضای سبز شما دچار تضاد و برهمریختگی بصری نشود . مثلا اگر از آبنمای مدرن استفاده نموده اید باید از صندلی مدرن نیز استفاده نماییدو استفاده از تخت چوبی سنتی به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود .

خلاقیت محوطه سازی باغ
مشاهده

تخت چوبی سنتی

قیمت تخت چوبی سنتی

تخت های چوبی سنتی بسیار متنوع هستند و در ساخت آن ها از چوب های متفاوتی استفاده شده است . بنابراین قیمت های متفرقه و متفاوتی دارند. برای استعلام قیمت تخت های چوبی با کارشناسان باغ ایرانی در تماس باشید.

تخت چوبی سنتی

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490