محوطه سازی ویلا با کفپوش

فهرست مطالب

داشتن ایده‎ های قوی در طراحی فضای سبز و محوطه سازی بسیار مهم می باشد .در سال های اخیر طراحان فضای سبز به دنبال ساخت پروژه هایی هستند که زیبایی خیره کننده و متفاوت داشته باشند.با دیدن طراحی های متفاوت در خصوص محوطه سازی ویلا ایده های جدیدی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در طراحی و اجرای فضای سبز خد از این ایده ها استفاده نمایید .

بدیهی است که این بررسی ها تنها برای دیدن و ایده گرفتن است و انتظار می رود که باعث خلق اثری خلاقانه، نو و بدیع شود.
نوآوری در  طراحی یک  ایده جذاب است، یک جور حادثه که بعد از اتفاق افتادن می توان در مورد آن گفتگو کرد. این یعنی غیر قابل پیش بینی بودن و خلاقیت در هنر طراحی منظر که  نیازمند ازمیان برداشتن عادات ذهنی و فکری و ترک ایده های کسب شده است. کار هنرمند آفرینش است. پس خلق کردن از اصول کار اوست. انواع لوازم و مصالح اولیه وجود دارد که برای طراحی فضای سبز جذاب در باغ ویلا می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. طراحان فضای سبز برای طراحی و اجرای فضای سبز از عناصر گوناگون استفاده می کنند . یکی از این عناصر شن میباشد که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت .

مجسمه های باغی در محوطه سازی
مشاهده

کفپوش حیاط

شن های تزئینی

این سنگ های کوچک و نرم که در نزدیکی ساحل ها و پهنه های آبی یافت می شوند، دارای یک بافت صاف و خوش نما هستند که نتیجه آب و هوای طبیعی است. شن نخودی در اندازه های مختلف موجوداند و در محدوده ای از رنگ های طبیعی مانند زرد نخودی، فندقی، طیف های خاکستری، سفید و مات می باشند.

کفپوش حیاط

ماسه سنگ

سال‌های طولانی است که مهندسان و طراحان فضای سبز از ماسه سنگ به عنوان بهترین سنگ ساختمانی برای محوطه سازی و نصب در ساخت و ساز استفاده می‌کنند. ماسه سنگ بسیار با دوام و مقاوم است و حتی پس از سال‌ها قرار گرفتن در معرض شرایط مختلف، ثبات خود را حفظ می‌کند.ماسه سنگ را می‌توان به ابعاد و اندازه‌های مختلف و برای نصب در راه پله‌ها، پلکان در باغ و ویلا و محوطه‌های فضای سبز به کار برد. ماسه سنگ در رنگ‌های متنوع وجود دارد، بنابراین به عنوان بهترین سنگ ساختمانی برای محوطه سازی ویلا با تمام ایده‌های دکوراسیون فضای سبز و سازگار است. نگهداری از ماسه سنگ نسبتاً ساده است. به راحتی می‌توانید فضا و محوطه را در اطراف باغ یا ویلا تمیز کنید.

احداث باغ گیلاس
مشاهده

اسلیت ها

دسته دیگری از بهترین سنگ ساختمانی برای محوطه سازی، اسلیت‌ها هستند. سنگ هایی ورقه ای به ضخامت حداقل 5 سانتی متر که شکل منظم و خاصی نداشته و به همان صورتی که از معدن آورده می شود بکارمی رود و کاربرد آن در زیرسازی ها ، فرش کردن کف ویلاها ،  پیاده روها ، خیابانها ، باغها و پارکها ، دیوارچینی ساختمانهای ویلایی و نمای داخل و خارج ساختمانهای شیک می باشد .رنگ این سنگها معمولا  قهوه ای ، مشکی ، زرد ، سبز ، سفید و  سرخ است

اسلیت

قیمت کفپوش حیاط

کفپوش برای زیبایی و فضای سبز استفاده می شوند . همچنین جلوگیری از گل شدن در هنگام بارندگی در سطح حیاط .  انواع مختلفی از کفپوش ها در بازار موجود است. مصالح ساختمانی به عنوان متداولترین کفپوش برای زیباسازی حیاط و فضای سبز هستند. یکی از انواع مصالح به عنوان مصالح سست مخلوطی از خرده سنگ و شن است که با سیمان و مواد چسبنده تهیه می شود. مصالح سست ارزان ترین کفپوش برای زیباسازی مناطق بیرونی است.در کل با توجه به تنوع زیادی که کفپوش های متفاوت دارند برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان باغ ایرانی تماس حاصل نمایید .

آلاچیق فلزی در طراحی فضای سبز
مشاهده

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490