بهترین گل های چهار فصل برای باغچه حیاط

فهرست مطالب

گل های چهار فصل برای باغچه حیاط و هر نوع باغی بخش مهمی است، مهم نیست در کجای کشور زندگی می کنید، آنها رنگ، بافت و حتی حریم خصوصی را در تمام طول سال برای شما فراهم کرده و غذا و سرپناهی را به پرندگان و حیات وحش ارائه می دهند.

هزاران نوع گل و گیاه چهارفصل در هر اندازه و شکل با رنگ های مختلف سبز، از پررنگترین و زمردی تا سبز طلایی آفتابی وجود دارد. برخی از گونه ها گرما و سرمای شدید را تحمل می کنند، بنابراین هنگام خرید حتما برچسب یا توضیحات گیاه را بخوانید تا محصولی را پیدا کنید که برای منطقه شما مناسب باشد.
هنگامی که در حال طراحی باغچه حیاط خود هستید، فراموش نکنید که ارتفاع و پهنای گیاه چقدر است، به خصوص اگر می خواهید گل های چهارفصلی برای باغچه حیاط خود انتخاب کنید که سریع رشد کند. این درختچه ها همیشه کوچک باغی نمی مانند و گاهی نیاز به سه بار در سال هرس کردن دارند.
اتفاق خوب این است که در سال های اخیر در کنار بهترین درختچه های آپارتمانی گونه های جدیدی از گل های چهار فصل برای باغچه حیاط شناخته شده اند که زیبا و فشرده باقی می مانند؛ بنابراین به خوبی در مقابل خانه تان درون گلدان ها یا باغچه ها یا کنار پله ها جای می گیرند.

آلاچیق چوبی
مشاهده

بهترین گل های چهار فصل برای باغچه حیاط

 

سرو تزئینی

این درختچه در بین گیاهان چهار فصل برای باغچه حیاط، به سرما مقاوم است و دارای سوزن های زیباییست. بسیاری از گونه ها به شکل هرمی یا تقریبا شبیه هرم رشد می کنند که به همین دلیل می‌توان آن‌ها را گیاهی زیبا و بدون نیاز به نگهداری دانست.

طراحی فضای سبز

 

گاردنیا

شاخ و برگ های زیبای براق، سبز تیره و شکوفه های معطر سفید مایل به کرم، این گل های چهار فصل برای باغچه حیاط را برای هر آب و هوای گرمی مناسب می کند. برخی از گونه های جدیدتر در تمام فصل شکوفا می شوند.
شوکران
شاخه های متراکم و شاخ و برگ با بافت ریز این درختچه را به صورت جدا می کارند یا گاهی به صورت توده کاشته می شود تا صحنه زیبایی ایجاد کند. آنها می توانند سایه را تحمل کنند.
سروهایی با فرم گرد
سروهای بادبزنی که به شکل گرد رشد می کنند، بسیار زیبا هستند. بسیاری از آنها در محدوده قد 12 تا 24 اینچ قرار دارند، بنابراین می توانید آنها را تقریباً در هر نقطه از چشم انداز باغچه خود بکارید. این نوع گیاه برای آب و هوای سرد فوق العاده است.
شمشاد پیچ
این گل های چهار فصل برای باغچه حیاط شکل تپه زنی دارد که برای کاشت در بستر باغچه مناسب است. بسیاری از انواع آن دارای برگ های رنگارنگ با رنگ های طلایی و سبز یا سفید است که در زمستان به صورتی تا قرمز تبدیل می شود.
آزالیا از گل های چهار فصل برای باغچه حیاط
این درختچه ها با برگ های سبز براق در اوایل بهار با رنگ های دوست داشتنی صورتی، هلویی، مرجانی، بنفش یا گل سفید خودنمایی می کنند. برخی از انواع آزالیا که برای آب و هوای گرم مناسب هستند، دوباره شکوفا می شوند. اگر می خواهید شاخ و برگ خود را در تمام سال حفظ کند، حتماً یک گونه همیشه سبز آن را خریداری کنید

محوطه سازی مدرن
مشاهده
اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490