طراحی محوطه استخر

طراحی محوطه استخر

فهرست مطالب

طراحی محوطه استخر توسط تیم باغ ایرانی با بهره گیری از تیم حرفه ای انجام می شود.طراحی محوطه استخر یکی از شاخه های طراحی و محوطه سازی ویلا می باشد. که مجموعه باغ ایرانی با به بهره گیری از متخصصان و کارشناسان مجرب در طراحی محوطه سازی می توانند راهنمایی های لازم و ضروری در این زمینه را به شما مشتریان ارائه نمایند.در مجموعه باغ ایرانی طراحان با تخصص و تجربه کافی طراحی و اجرا انواع فضاها را به صورت حرفه ای انجام می دهند. این مجموعه به صورت کاملا حرفه ای در زمینه معماری فعالیت می کنند.شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران ما در مجموعه باغ ایرانی تماس حاصل نمایید.

طراحی و محوطه سازی استخر

یکی از طراحی ها که در زیبایی و جذابیت ویلا موثر می باشد طراحی استخر و محوطه سازی پیرامون استخر می باشد.ویلا های دارای استخر روباز یا سرپوشیده از ویلای لاکچری به حساب می آیند و دارای ارزش قیمت بیشتری نیز می باشد. استخرها در انواع و کاربردهای گوناگون در محوطه سازی فضای مورد نظر طراحی و اجرا می شود.طراحی محوطه استخر به طراحی ها و محوطه سازی پیرامون استخر گفته می شود. که طراحی محوطه استخر فضای بیرونی مورد نظر را جذاب و زیبا می سازد.
ایده پردازی خلاقانه و اجرا استاندارد ها و ضوابط طراحی استخر و محوطه استخر در به وجود آمدن جذاب ترین و زیبا ترین محیط تاثیرگذار می باشد.

کاشت هندوانه در گلدان
مشاهده

محوطه سازی استخر ویلا

اصول محوطه سازی استخر

طراحی محوطه استخر با استفاده از گیاهان و درختان

طراحی و اجرا گیاهان و درختان متناسب با شرایط آب و هوایی آن منطقه در ایجاد فضایی خاص و ایده آل موثر می باشد. وجود گیاهان و درختان مختلف سبب شادابی و نشاط محیط می گردد.

 

طراحی محوطه استخر مدرن

طراحی به سبک مدرن همان طور که می دانید یکی از طراحی های ساده و شیک است. که با استفاده از المان ها و عناصر مدرن همچون مبلمان، آلاچیق ساده و … طراحی می شود.اشکال هندسی در طراحی محوطه استخر به سبک مدرن از ایده های خاص در این نوع سبک می باشد.

طراحی محوطه استخر به سبک کلاسیک

در طراحی محوطه به سبک کلاسیک دارای تجملات زیادی می باشد. که این طراحی دارای طرفداران خاص خود می باشد. در این طراحی به کار بردن المان و عناصر به سبک رومی و یونانی و به کار بردن رنگ های طلایی قابل مشاهده است.

طراحی محوطه استخر به سبک روستیک

در سبک روستیک به دلیل استفاده از عناصر و اشکال ساده نیز افراد بیشتری از این سبک در طراحی محوطه استخر استفاده می نمایند. در این نوع سبک بیشتر از آجر و سنگ های کوهستانی در کفسازی اطراف استخر و محوطه سازی استخر استفاده می شود.

کشاورزی بدون شخم | روشهاي شخم كم يا بدون شخم در كشاورزي
مشاهده

طراحی محوطه استخر با استفاده از نورپردازی

نورپردازی در فضاهایی اطراف استخر باعث زیبایی و جذابیت استخر و محیط های پیرامون استخر می گردد. انعکاس نورها در شب نیز سبب زیبایی و رویایی محیط می شود.

طراحی و محوطه سازی استخر

طراحی محوطه استخر

مصالح مورد استفاده در طراحی محوطه استخر

طراحی استخر در ساختمان های گوناگون با کارد بردهای مختلف قابل اجرا می باشد.در ساختمان هایی همچون اداری، تجاری، هتل، پارک، ویلا و … ساخت استخر و محوطه سازی پیرامون استخر در زیباسازی و شادابی فضا می افزاید.
متریال مورد استفاده در ساخت استخر و محوطه سازی استخر شامل متریالی مانند سرامیک، سنگ فرش، بتن، کاشی و… می باشد.

 

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490