نحوه ساخت پرگولا

فهرست مطالب

پرگولا می تواند به خانه متصل شود، در کنار خانه ساخته شود و یا در وسط باغ قرار بگیرد و یک مکان آرام و خلوت برای استراحت ایجاد کند.

پرگولا چیست؟

پرگولا سازه یا المانی غیر مسقف است و معمولاً از الوارهای چوب به فواصل معین در طراحی سقف آن برای ایجاد ورودی های مجلل در محوطه سازی و فضای سبز،روف گاردن، مسیرهای تردد، فضای بازی و… استفاده می شود، پس در ساخت پرگولا بهتر است از چوب پلاست و چوب اشباع شده برای دوام بیشتر به علت مجاورت با عوامل جوی استفاده شود.

نحوه ساخت پرگولا

نحوه ساخت و تولید پرگولا

قبل از ساخت پرگولا یک سکوی بتنی کوچک و کم ارتفاع ساخته می شود و سپس صفحه های بیس پلیت قبل از عملیات بتن ریزی به سکو متصل می شود تا پایه های (ستون) پرگولا بر روی آن قرار گیرند و در ادامه مونتاژ کردن سازه با جوش و پرچ صورت می گیرد که باید برای تقویت اتصالات از پروفیل های نبشی استفاده کرد. کلیه پروفیل های سازه از راه محاسبات تعیین می شود که باید قادر به تحمل وزن خود باشند. در انتها پوشش (کاور) کلیه سطوح با مصالحی از جمله چوب و سنگ کار می شود که توسط پیچ گالوانیزه و کلیپس به المان سازه پرگولا نصب می شوند. به طور کلی ساخت پرگولا و آلاچیق نیاز به مهارت و تخصص کافی دارد که می توانید برای این منظور از متخصصان این حوزه در چیدانه کمک بگیرید.

زیبا ترین گلهای جهان
مشاهده

پرگولا چیست

نحوه ساخت و تولید پرگولا

قیمت پرگولا

به طور کلی برآورد قیمت پرگولا و سازه های چوبی با رنگ مقاوم دربرابر رطوبت، بارندگی و چوب مقاوم متفاوت می باشد. البته بر اساس ابعاد تیر ها، نرده های چوبی و سکوی داخلی آلاچیق و یا پرگولا این قیمت متغیر است. پیشنهاد می شود برای دریافت قیمت ها با مشاوران مجموعه باغ زیبایی تماس حاصل نمایید.
یکی از پر طرفدارترین مبلمانی که در فضای بیرونی مورد استفاده قرار می گیرند آلاچیق و پرگولا است. به طور کلی آلاچیق یا پرگولا نوعی سرپناه و سایه بان به منظور ایجاد زیبایی و فضایی نیم سایه، در طراحی محوطه و فضای بیرونی است که می تواند جلوه منحصر به فردی را در محوطه و فضای بیرونی شما ایجاد نماید.

 

قیمت پرگولا 

ساخت آلاچیق چوبی ارزان

ساخت آلاچیق چوبی ارزان

قیمت پرگولا چوبی

قیمت پرگولا چوبی

ساخت آلاچیق چوبی

قیمت ساخت آلاچیق چوبی

آلاچیق چهار فصل

آلاچیق چهار فصل

طراحی پرگولا

طراحی پرگولا

قیمت ساخت آلاچیق چوبی

قیمت ساخت آلاچیق چوبی

 

محوطه سازی منزل
مشاهده
اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490