طراحی باغ عروسی

فهرست مطالب

طراحی و اجرای باغ عروسی ، باغ تالار ، باغ رستوران و باغ ویلا از فعالیت های فروشگاه اینترنتی باغ ایرانی می باشد. بعضی باغ های مربوط به عروسی مخصوص فیلم برداری و عکاسی عروس داماد می باشد که آن نیز به طراحی فضای سبز نیازمند است .

طراحی باغ عروسی

استفاده از اکسسوری های مختلف مانند پرگولا، آلاچیق، سایبان، پل چوبی ، نرده چوبی، ورودی چوبی ، ستون های چوبی، کشتی و قایق چوبی ، گاری و فرغون گل، نمای قلعه چوب و سنگ ، قهوه خانه سنتی، کلبه چوبی ، محوطه سازی و فضا سازی ، بشکه چوبی، دریاچه آبنما، آسیاب آبی، آبشار، خانه درختی، تونل سبز، پل معلق ، اسب ، آلاچیق گل ، باغ گل ، دیوارهای پنجره ای ، فضاهای سبز چمن ، عمارت و دیوارهای گلی و کاهگلی سنتی و سنگی ، انواع آبنماها و آبشارهای دیواری و … در طراحی های از این دست بکار می رود .

 

چند ایده طراحی باغ عروسی :

باغ عروسی

باغ عروسی

هزینه ساخت باغ آتلیه

بسته به اینکه شما از چه المان هایی در باغ خود استفاده می نمایید هزینه های ساخت و اجرا متفاوت است ولی ما مفتخر هستیم که با کمترین هزینه و بهترین کیفیت با استفاده از دیزاین روز دنیا ، طراحی و اجرای فضای سبز باغ عروس شما را بر عهده بگیریم . نوع کاربری شما از باغ مورد نظر ( باغ تالار ، باغ فیلمبرداری و یا … ) و استفاد از عناصر طراحی فضای سبز می تواند در روند هزینه ها تغییربگذارد .
باغ عروسی

طراحی و اجرای فضای سبز
مشاهده

باغ عروسی

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490