درختان همیشه سبز در حیاط

فهرست مطالب

وقتی درباره درختان با برگهای همیشه سبز صحبت می کنیم اولین درخت هایی که به ذهنمان میرسد درخت سرو و کاج هستند که در این مقاله قصد داریم درختان همیشه سبز دیگری را به شما معرفی کنیم .

 درختچه همیشه سبز آکوبا

این درختچه زیبا با برگ های خال خالی زرد ، از خانواده ی Garryaceae، بومی شرق آسیا بوده ، برگ های همیشه سبز آن کاملا به سایه مقاوم است .گلهای این گیاه به صورت جدا روی دو پایه سبز میشود.این گیاه به تنفس زیادی احتیاج دارد به همین خاطر نمیتوان آنرا در خانه نگهداری کرد .

درختان همیشه سبز

درختچه همیشه سبز آیلکس:

درختچه ای همیشه سبز از خانواده ی Aquifoliaceae و بومی مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری آسیا و آمریکای جنوبی و از همه مهمتر جنگلهای هیرکانی ایران
درختان همیشه سبز

درختچه همیشه سبز اکالیپتوس

درختچه اکالیپتوس گیاهی گرمسیری با ریشه های سخت می باشد . برگ این درخت باعث دفع آفات و حشرات میباشد برای همین برای کاشت نزدیک پنجره ها مناسب است.
درختان همیشه سبز

درختچه همیشه سبز برگ نو : (بامبوی مقدس )

درختچه برگ نو گونه ای از ترون گیاهی از خانواده ی زیتون (Oleaceae) و بومی مرکز و جنوب اروپا، شمال آفریقا و جنوب غرب آسیا است . برگ ها به صورت یکی در میان به صورت جفت متقابل دیده می شوند. این برگ ها نیمه براق، نیزه ای شکل و به صورت خوشه هایی به طول 3 تا 6 سانتیمتر در اواسط تابستان ظاهر می شوند . هر گل دارای گلبرگ هایی به رنگ کرم – سفید با پایه ای لوله ای شکل می باشد . این گل ها دارای عطری قوی و تند هستند که برای برخی از افراد ممکن است نامطبوع و ناخوشایند باشد

طراحی ویلا مدرن یک طبقه
مشاهده

درختان همیشه سبز

درختچه همیشه سبز شمشاد:

این درختچه هم همیشه سبز و مقاوم به کم آبی میباشد. برگهای آن براق چرمی و سبز تیره بوده . گل آذین گرزن آن به طول ۵ سانتی متر و گلهای آن سبز مایل به سفید است و در وسط بهار ظاهر می شود . نحوه نگهداری آن خارج از آپارتمان در فصل تابستان و دادن کود کافی در زمستان و قراردادن در محل خنک در منزل می باشد .

درختان همیشه سبز

ناندینا

ناندینا یا بامبوی مقدس برای شرق آسیا و از خاتواده ی زرشک سانان می باشد. شاخ و برگ آن فراوان است اما به بیننده نوعی احساس سبکی و نرمی القا می کند . هر جا که بخواهیم تضادی با گیاهانی بسازیم که شاخ و برگ تیره تر و بافت سنگین تر دارند می توانیم از آن استفاده کنیم.

درختان همیشه سبز

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490