نیمکت باغی در طراحی فضای سبز

فهرست مطالب

در طراحی فضای سبز خود از نیمکت استفاده نمایید.زیرا نشستن روی نیمکتی که زیر سایه درختان قرار گرفته است ، به شما حس طراوت می دهد و باعث می شود شما اوقات فراغت خود را با آرامش سپری کنید . امروزه نیمکت های مختلفی برای استفاده در باغ طراحی شده اند . در ادامه نمونه های مختلف نیمکت ها را به شما معرفی می کنیم .

نیمکت ها ار عناصر مختلفی تشکیل شده اند

برخی از نیمکت ها چوبی هستند که برای استفاده طولانی مدت مناسب هستند چرا که سطحشان گرم است . نمونه فلزی هم وجود دارد ولی برای استفاده طولانی مدت مناسب نیستند . برخی از نیمکت ها چدنی هستند ولی اکثرا نیمکت ها چوبی و فلزی هستند  . نیمکت های آلومینیومی ، ترمو وود ، بتنی ، سنگی و … از نمونه های نیمکت باغی هستند .

نيمكت هاي باغي

مقایسه نیمکت چوبی و فلزی

نیمکت های چوبی به دلیل بافتی که دارند سرما را به خود جذب نمی کنند در صورتیکه نیمکت های فلزی با جذب سرما برای استفاده طولانی مدت قابل استفاده نیستند . نیمکت های فلزی مقاومت زیادی در مقابل آب و هوا و بارندگی دارد ولی نیمکت چوبی طول عمر کمتری دارد و ممکن است بارش برف و باران به آن آسیب وارد نماید . بخصوص نیمکت های جدید که ضد آب و ضد زنگ هستند . نیمکت های چوبی زیباتر و با طبیعت هماهنگ تر میباشند . در نهایت هر نوع از این نیمکت ها معایب و مزایایی دارند که با توجه به سلیقه شما در طراحی و اجرای فضای سبز از آن ها استفاده خواهد شد .

کفپوش حیاط ویلایی
مشاهده

نيمكت هاي باغي

نيمكت هاي باغي

نیمکت های مدرن

نیمکت های جدیدی تولید شده اند که بسیار متنوع و مدرن می باشند . طراحی آن ها بگونه ای است که از فرم کلاسیک خود خارج شده است و از ترکیب مواد مختلفی ساخته شده است . بهترین متریال قابل استفاده برای نیمکت های باغی فلز است ولی نیمکت های چوبی زیباتر هستند . بنابراین از ترکیب فلز و چوب نیمکت های خلاقانه زیبایی در طراحی فضای سبز تولید شده است که در عین زیبایی کیفیت آن ها نیز تضمین شده می باشد .

 

 

 

نيمكت هاي باغي

نيمكت هاي باغي

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490