مبلمان رتن در طراحی فضای سبز

فهرست مطالب

مبلمان رتن مصنوعی که به مبلمان باغی معروف می باشد برای فضای باز طراحی شده است . این نوع مبلمان برای تمامی فضاهای باز و نیمه باز قابل استفاده است از جمله : تراس ، پشت بام ، فضای کنار استخر،فضاهای باز در باغ و ویلا ، رستوران های فضای باز.مبلمان رتن به دلیل هماهنگ بودن با فضای باز جایگزین مناسبی برای انواع مبلمان باغی از جمله مبلمان چوبی ، فلزی و سنگی می باشد .

مبلمان رتن

مزیت استفاده از رتن مصنوعی

مهمترین ویژگی مبلمان رتن مصنوعی که به فرم حصیر بافت ارائه می شود ، سبکی و زیبایی، مقاومت در برابر آب ، آفتاب ، رطوبت و جلبک می باشد که استفاده از این محصولات را در شرایط مختلف آب و هوایی امکان پذیر ساخته است.رتن طبیعی ازالیاف های بدست آمده از گیاه خیزران ساخته شده و رتن مصنوعی ازمواد مصنوعی و پلی اتیلن ساخته شده است . رتن طبیعی با وجود قیمت بالایی که دارد ولی به دلیل طبیعی بودن در اثر رطوبت و اشعه آفتاب از بین خواهد رفت ولی رتن مصنوعی با الیافی که دارد ، در برابر رطوبت، آب، اشعه UV ، قارچ و جلبک، زنگ زدگی و … مقاوم بوده و نیاز به هیچ گونه مراقبت ویژه ای ندارد. دوام این محصولات در شرایط خاص آب و هوایی همواره به عنوان یکی از مزایای آنها به شمار رفته است .
از دیگر مزیت های رتن مصنوعی این است که به دلیل استفاده از آلومینیوم و روکش رتن به هیچ عنوان زنگ نمیزند و جلبک نمی بندد . رتن مصنوعی را می توان با کمی آب و محصولات شوینده شست و شو کرد

تخت چوبی سنتی در طراحی فضای سبز
مشاهده

مبلمان فضای باز

تنوع در طرح و رنگ رتن در طراحی فضای سبز

مبلمان های باغی رتن در طراحی فضای سبز انواع متفاوتی دارند و صندلی ها و مدل های مختلفی وجود دارد که به طراحی و اجرای فضای سبز باغ یا ویلای شما کمک خواهد کرد . رتن در رنگ های متنوع و زیبا طراحی شده است که با توجه به سلیقه و دکوراسیون باغ خود می توانید از آن استفاده نمایید .پوشش محصولات حصیری از طریق بافته شدن تمام با دست می باشد. این محصولات علاوه بر قیمت مناسبی که دارند دارای تنوع در مدل،طرح و رنگ های گوناگونی می باشند از این رو به شما این امکان را می دهد که متناسب با مکان مورد نظر ، چیدمان و ترکیب بندی مناسبی را فراهم نمایید

قیمت مبلمان رتن

قیمت مبلمان رتن

با توجه به تنوع زیادی که در مبلمان حصیری وجود دارد ، قیمت های نتفاوتی نیز وجو دارد . با توجه به اندازه مبلمان ، سبک کاری و نوع کاربری مبلمان باغی قیمت های متفاوتی وجود دارد . برای استعلام قیمت و آشنایی بیشتر با مبلمان رتن با کارشناسان باغ ایرانی تماس بگیرید .

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490