هاموک (تاب آویزی در طراحی فضای سبز)

فهرست مطالب

هاموک نوعی تاب آویزی است که تاب ننویی و یا تخت خواب معلق نیز نامیده می شود که نوعی تاب ریلکسی محسوب می شود که روی آب باید بصورت خوابیده تاب خورد و یا استراحت کرد . این تاب های ریلکسی زیبا حتی برای خوابیدن نیز مناسب است و آرامشی وصف ناپذیر را در وجود انسان سرازیر می کند .

جنس هاموک

بعضی از هاموک ها برای استفاده در طبیعت ساخته شده اند که جنس آن ها معمولا آلومینومی و فلزی است اما سایر مدل های هاموک از جنس پارچه های گوناگون بوده که استحکام و دوامی بالایی دارند. پارچه استفاده شده در ساخت هاموک ها علاوه بر حفظ استحکام و دوام، از طرح های زیبا و متنوع برخوردار است تا تنوع سلیقه و رضایت خریدار در آن رعایت شود.از این هاموک های زیبا برای زینت بخشی در طراحی و اجرای فضای سبز باغ هم استفاد می نمایند .

هاموک

طبیعت گردی با هاموک

اگر اهل طبیعت گردی و کمپ های شبانه هستید حتما واژه هاموک به گوشتان خورده است چرا که این تخت آویز بسیار پر طرفدار و مورد استفاده می باشد . اگر تابه حال از هموک استفاده نکرده اید حتما از آن بهره بجویید.

گیاهان عجیب دنیا
مشاهده

مدل های متفاوت هاموک

هاموک

هاموک

هاموک

قیمت هاموک

با توجه به اینکه هاموک از جنس های مختلفی موجود می باشد و اندازه های گوناگونی دارد برای استعلام قیمت با متخصصین باغ ایرانی تماس حاصل نمایید. باغ ایرانی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت نیازهای طراحی فضای سبز شما را فراهم می آورد .

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490