محوطه سازی مدرن

محوطه سازی مدرن

فهرست مطالب

محوطه سازی باغ فقط طراحی فضای سبز و آبیاری و هرس نیست بلکه محوطه سازی به ایجاد فضایی جادویی گفته می شود که در باغ و یا هر فضای سبزی ایجاد می شود. در محوطه سازی ویلا و طراحی و اجرای فضای سبز از گیاهان ، درختان و عناصر مختلف زیبایی استفاده می نمایند که هرچه نظم و اصول در طراحی فضای سبز بیشتر رعایت شود ما باغ زیبا تری خواهیم داشت . برای داشتن باغ مدرن و زیبا ایده هایی به شما خواهیم داد تا زیبایی باغ خود را دو چندان نمایید .

برای اینکه بتوانید طراحی و اجرای فضای سبز مدرن باغ یا ویلایتان را پیاده سازی نمایید میتوانید از المان های متفاوت استفاده نمایید . گاهی استفاد از آبنماهای مختلف ، صندلی های زیبا و خاص ، آلاچیق های چوبی و فلزی و … ترکیب زیبایی در باغ ایجاد می نماید . برای طراحی فضای سبز باغ خود به عناصری احتیاج دارید که می تواند باغ یا ویلای شما را از یکدستی و سادگی نجات دهد .

استفاده از پرگولا در طراحی فضای سبز

محوطه سازی باغ

طراحی و محوطه سازی ویلا

محوطه سازی مدرن باغ

محوطه سازی مدرن ویلا

استفاده از پله در طراحی فضای سبز

محوطه سازی مدرن ویلا

طراحی و محوطه سازی ویلا

 

گیاهان مناسب روف گاردن
مشاهده

محوطه سازی

استفاده از مسیرهای سنگی زیبا در طراحی فضای سبز

شما با استفاده از المان های زیبایی در باغ یا ویلای خود،آن مکان را تبدیل به مکانی دنج و به یادماندنی خواهید کرد . استفاده از آتشدان یا شومینه فضای باز نیز از دیگر المان های زیباسازی و مدرن سازی باغ می باشد . باغ ایرانی با سالها تجربه بهترین مشاور برای طراحی و اجرای فضای سبز ویلا یا باغ شما خواهد بود .

طراحی فضای سبز ویلا

طراحی فضای سبز ویلا

کلام آخر

در طراحی و محوطه سازی ویلا به سبک مدرن می توانید از تیم حرفه ای مجموعه باغ ایرانی که دارای طراحان و معماران با انگیزه می باشند بهره مند شوید. مجموعه باغ ایرانی با توجه به تجربه و تخصصی که در زمینه طراحی زیباترین محوطه سازی ویلا در مناطق مختلف را دارد. پیش از اجرا آن هزینه مورد نیاز برای ساخت محوطه ویلا را به شما اطلاع می دهد.

 

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490