چمن مصنوعی در بالکن

فهرست مطالب

چمن مصنوعی در تراس و بالکن جلوه بسیار زیبایی دارد و فرم طبیعی و گیاهی زیبایی به همراه دارد .  اگر اندکی خلاقیت و ذوق هنری داشته باشیو می توانیم بالکن خانه را که معمولا بلااستفاده می باشد را به محلی دنج و آرامشبخش تبدیل کنیم .‏ چمن مصنوعی برای تراس و بالکن در کنار هم‌ خوانی که می‌تواند با گل‌ها و گیاهان و چیدمان میز و صندلی داشته باشد .

مراحل نصب چمن مصنوعی

زیرسازی: اصلی ترین قسمت نصب چمن مصنوعی در بالکن ، زیر سازی است که می توان آن را به دو دسته کلی تقسیم کرد. زیر سازی بر روی سطوح نرم و زیر سازی بر روی سطوح سخت.
نصب و اجرا: بعد از زیرسازی و تکمیل مراحل اولیه نوبت به نصب و اجرای چمن مصنوعی می رسد .

چمن مصنوعی در بالکن

مزایای استفاده از چمن مصنوعی در بالکن

•    ایجاد ظاهری بسیار زیبا
•    مقاوم در برابر بارندگی و اشعه خورشید
•    کمک به دفع آب باران
•    بدون نیاز به نگهداری مداوم
•    کفپوشی نرم و لطیف
•    بدون نیاز به افزودنیها

60ee899626f142cabc881acaee97b103

قیمت چمن مصنوعی در بالکن

به دلیل تنوع زیادی که در چمن های مصنوعی وجود دارد و متراژهای متفاوت بالکن ها قیمت های متفاوتی برای کفپوش چمن مصنوعی در بالکن وجود دارد . به همین خاطر برای استعلام قیمت با متخصصان باغ ایرانی تماس حاصل نمایید . می توان در تراس ها و بالکن ها میتوان با کمک چمن های مصنوعی فضا سازی های زیبایی ایجاد کرد. بالکن معمولا بخش بلا استفاده  خانه میباشند و اغلب مردم از بالکن استفاده ای شبیه به انباری دارند . می باشند. چمن های مصنوعی چمن هایمصنوعی معمولا قابل شستشو هستند بنابراین به راحتی می توان آنها را شست و سال ها استفاده نمود .

ساخت ویلا در دماوند
مشاهده

چمن مصنوعی در بالکن

نقش چمن مصنوعی در طراحی فضای سبز بالکن

بالکن یا تراس شما محل مناسبی برای داشتن گل و گیاه می باشد . زیرا نور مناسب طبیعی دریافت می نماید  و از هوای آزاد برخوردار است . بنابراین از آن استفاده بهینه نمایید و با طراحی فضای سبز آنجا را به محل دنجی برای خوش گذرانی تبدیل نمایید . بهترین طراحی و اجرای فضای سبز شما توسط متخصصان باغ ایرانی انجام خواهد شد . بنابراین با ما تماس بگیرید .

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490