طراحی فضای سبز استخر

فهرست مطالب

دوش گرفتن در فضای باز بسیار کارآمد و هوشمندانه است . مخصوصا وقتی شنا کرده ایم و نمیخواهیم همه خانه را خیس کنیم . اگر حیوان خانگی شما درفضای باز بازیگوشی کرده و خود را گلی و کثیف نموده او را در حمام فضای باز حمام کنید . حمام در فضای باز به شما کمک می‌کند چیزی که متعلق به بیرون است را بیرون از خانه نگه دارید . ساختن دوش آب گرم در کنار استخرو در محوطه ویلای شما امری بسیار مهم و کارآمد است . آنرا به عهده متخصصان طراحی و اجرای فضای سبز بگذارید .

حمام فضای باز

حمام در فضای باز

داشتن یک حمام و دوش در حیاط تنها به ذهن افرادی با خانه های مجاور با ساحل دریا خطور نمی کند. بلکه بسیاری از ما می‌توانیم از آن به عنوان یک ایده‌ی ناب برای تابستان های داغ حیاط خود استفاده کنیم.

در ساخت حمام فضای باز باید به این نکته توجه کنیم که عناصر قابل استفاده در ساخت آن باید بگونه ای انتخاب شوند که محیط زیست و عوامل طبیعی آنرا فرسوده و خراب نکند . مثلا دوش آن باید از جنس استیل ضد زنگ باشد . می توانیم از حصار برای دوش گرفتن استفاده نماییم تا با خیال راخت دوش بگیریم .

طراحی روف گاردن و نکات اجرای آن
مشاهده

طراحی فضای سبز در حیاط

قیمت حمام فضای باز

در ساخت حمام فضای باز، توجه به جنس مواد مصرفی اهمیت زیادی دارد. از موادی استفاده کنید که کثیفی و خاک را نشان نداده و فضا را در ظاهر تمیز نشان دهد.به چاه حمام توجه داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که آب درحمام شما باقی نمی‌ماند.از مواد شوینده دوستدار طبیعت استفاده کنید تا عمر حمام فضای باز خود را افزایش دهید . حمام های فضای باز به گونه های متفاوتی طراحی می شوند و از متریال های مختلفی در طراحی آن ها استفاده شده است . همچنین نماهای متفاوتی که میتواند از شیشه ، سنگ ، چوب و … باشد می تواند به عنوان حصار استفاده شود . به همین دلیل برای استعلام قیمت حمام فضای باز با متخصصان اغ ایرانی تماس حاصل نمایید. طراحی فضای سبز خود و اجرای استخر و حمام فضای باز خود را به دست متخصصان باغ ایرانی بسپارید .

حمام در فضای باز

 

تخت ریلکسی در فضای باز

تخت حصیری تختی است که به منظور آفتاب گرفتن و استراحت در فضای بازمورد استفاده می باشد .برخی این تخت های ریلکسی دارای سایبان هستند که بسیار کاربردی می باشد . تخت ریلکسی در انواع مختلفی وجود دارد که برای آشنایی بیشتر می توانید به قسمت تخت استخری در طراحی فضای سبز مراجعه نمایید . دکوراسیون فضای باز بسیار گسترده است که میتوانید با استفاده ازلوازم تکمیلی مانند مبل ،صندلی و …. از فضای باز خود نهایت استفاده را انجام دهید  و اجرای فضای سبز خود را به نحو احسن انجام دهید

سوالات متداول ماشین های کشاورزی
مشاهده

تخت استخری

طراحی فضای سبز استخر با گیاهان

گیاهانی که در اطراف استخر استفاده می شود باید با محیط اطراف خود هماهنگی داشته باشد و بودن در فضایی مرطوب برای آن ها ضرر نداشته باشد . اگر استخرتان نور کافی دریافت نمی کند ،  از نور مصنوعی مناسب می توانید استفاده کنید و از گیاهان مقاوم به شرایط کم نوری مانند اگلونما،سانسوریا،برگ عبایی،دیفن باخیا،فیتونیا،سجافی،سینگونیوم ،مارنتاو…..استفاده نمایید . اگر به دنبال ایجاد حریم خصوصی برای خودتان نسبت به اطرافیان هستید ، درختان دو متری خزان دار اصلا انتخاب درستی نیستند .درختان خزاندار سطح استخر را در هنگام ریزش برگ ها کثیف می کنند و آب را مجدد باید تمیز کنید . اگر به دنبال پوشانندگی هستید ، از گیاهان رونده مانند پیچ امین الدوله، پیچ اناری، ساعتی و یاسمن استفاده کنید. این گیاهان به راحتی سطح فنس و یا دربست ها را می پوشاند و حصار مورد نظر شما را درست می کنند .

گیاهان اطراف استخر

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490