فایر پیت باغی

فهرست مطالب

ند این رابطه را حفظ نماید افرادی که خیلی به طبیعت علاقه مند هستند المان هایی از آن را به خانه های خود می برند تا ارتباط بیشتری با طبیعت داشته باشند.قابل ذکر است که با توجه به تنوع مدل خانه ها مثل آپارتمانی و ویلایی نوع المان مذکور را باید متناسب با نوع  آن ها انتخاب کرد . انواع شومینه فضای باز یا فایرپیت وجود دارد که می توانید از آن استفاده نمایید . در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت .

فایرپیت هیزمی

با استفاده از انواع  فایرپیت در فصول سرد سال نیز می توان از هوای آزاد و مناظرو فضای باز بیرون از خانه لذت برد. دور هم بودن با خانواده یا دوستان و دور آتش نشستن و صحبت کردنبسیار لذت بخش می باشد . این نوع  فایرپیت از جنس چدن به همراه رنگ کوره ای می باشد که در برابرحرارت آتش و همچنین رطوبت مقاومت دارد. ابعاد کوچک این محصول جابجایی آن راسهولت می بخشد .نکته قابل توجه در مورد فایرپیت هیزمی این است که می توان از آن به عنوان منقل نیز استفاده کرد . سوخت طبیعی آن باعث می شود طرفداران چای هیزمی از آن بسیار استفاده نمایند .

سان روم گاردن (اتاق شیشه ای)
مشاهده

فایرپیت هیزمی

فایرپیت سنگی

فایرپیت از لحاظ ساختاری دارای دو مدل می باشند. آتشدان سنگی مدل اول از سنگ هایی با قطعات مختلف و یا یکسان و مقداری ملات ساخته می شود. در این مدل ملات لازم ساخته می شود و سنگ ها مانند دیوار چینی روی هم چیده شده و با ملات محکم می گردند. مدل دوم شومینه فضای باز سنگی بدین گونه ساخته می شود که سنگ بزرگی را برش می دهند تا به شکل مورد نظر برسد و سپس مورد استفاده قرار می گیرد . آتشدان های قدیمی نیز به این شکل ساخته میشد به همین خاطر استفاده از آن حالتی سنتی به باغ شما می دد . می توانید در طراحی فضای سبز خود از آتشدان سنگی استفاده نمایید و زیبایی آن را چندین برابر کنید .

فایرپیت سنگی

آتشدان سنگی

فابرپیت فلزی

فایرپیت فلزی دارای شکل و طرح های مختلفی است به همین دلیل شما در خرید بسیار تنوع انتخاب دارید . بعضی از مدل های فلزی دارای محافظ رویی می باشند که می توان بر روی زبانه های آتش قرار داد و قابلیت باز و بسته شدن دارند. شومینه های فلزی به طور معمول دارای پایه می باشند و در بعضی از مدل های آن که دیواره های فلزی دارند می توان بر روی دیواره های فلزی آن ها طرح های جذابی برش داد که در هنگام شب نور از این برش ها خارج شده و زیبایی این محصول را دو چندان می نماید. فایرپیت های فلزی به دلیل بدنه محکم و آلیاژهای سازگار با محیط زیست ماندگاری زیادی دارند .

سوالات متداول ماشین های کشاورزی
مشاهده

فایرپیت فلزی

فایرپیت بتنی

نوع دیگری از این محصول بتنی می باشد. قسمت بدنه محصول مورد نظر از بتن ساخته می شود و درون آن تا نیمه از بتن و مابقی فضای داخلی آن توسط سنگ های تزیینی پر می گردد. سوخت این فایرپیت ها گاز می باشد . البته در نظر داشته باشید که در صورت استفاده از مدل شومینه بتنی باید کف سازی و تاسیسات لازم برای عبور گاز در فضای سبزتان نیز صورت بگیرد. آتشدان بتنی ظاهر جذاب و مدرن دارد که حال و هوای خاصی به فضای سبز شما می دهد.

قیمت فایرپیت

خانه های ویلایی با درخت های مختلف و انواع گیاهان مانند جنگلی کوچک در قلب خانه می باشد که می توان در فصل های مختلف از آن استفاده کرد. البته استفاده از حیاط ها در فصل های سرد به راحتی سایر فصل ها نمی باشد به همین علت برای استفاده از فضای سبز خانه ها، پاسیو ها و سایر قسمت های اینچنینی می توان از فایرپیت و یا آتشدان فضای باز استفاده کرد که علاوه بر ایجاد گرمای دلچسب می تواند زیبایی خاص و بی نظیر به فضای مذکور ببخشد . با توجه به اینکه این فایرپیت ها بسیار متنوع می باشند برای استعلام قیمت با کارشناسان باغ ایرانی تماس حاصل نمایید  و هزینه های طراحی و اجرای فضای سبز را با برنامه ریزی درست کاهش دهید .

ضوابط طراحی ویلا
مشاهده
اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

1 دیدگاه دربارهٔ «فایر پیت باغی»

  1. سلام متقاضی فایر پیت باغی مدل کاسه ای هستم ساکن تهران برای روی تراس مدل گازی ابعاد و قیمت ؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490