کفپوش برای بالکن

فهرست مطالب

بهار نزدیک است ،بهار یعنی زمانی که درب بالکن ها دوباره باز شده و می توانیم در روز های زیبای بهاری از حضور در آن ها لذت ببریم. افرادی که در خانه آن ها بالکن وجود داشته باشد و به درستی آن را طراحی کرده باشند، می توانند در بهار و تابستان نهایت استفاده را از این مکان ببرند. برای بالکن ها و تراس ها ارزش بیشتری قائل شوید و دکوراسیونی زیبا و مناسب را در آن ها ایجاد کنید. اگر اندازه تراس شما بزرگ است می توانید از این مکان زیبا و خوش آب و هوا برای پذیرایی از میهمانان نوروزی تان استفاده نمایید

اکنون دست به کار شده و بالکن ها را برای بهار و تابستان آماده کنید. یکی از بهترین تغییرات در بالکن استفاده از کفپوشی مناسب است که در گرمای تابستان و سرمای زمستان مقاومت بالایی داشته باشد. ما در این مطلب انواع کفپوش مناسب برای بالکن ها را به شما معرفی خواهیم کرد که می توانید با خیال راحت از آن ها استفاده کنید.

کفپوش برای بالکن

کفپوش های چوبی

این کفپوش ها در هر فضایی که مورد استفاده قرار بگیرند زیبایی خاص و منحصر به فردی ایجاد می کنند که کمتر کسی پیدا می شود آن را نپسندد. کفپوش چوبی با لایه های محافظی که دارد در مقابل تغییرات آب و هوایی مقاومت زیادی دارد . علاوه بر اینکه ظاهری طبیعی به ایوان شما می دهد و به قدری زیبایی استفاده از کفپوش چوبی برای تراس منحصربه فرد است که از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد .

محوطه سازی منزل
مشاهده

کفپوش ترمووود (چوب حرارت دیده شده)

ترمووود جدیدترین روش مقاوم سازی چوب برای استفاده در فضای باز است. از ویژگی ترمووود می توان به خالص و طبیعی بودن ، ثبات ابعاد ، سبکی و ماندگاری بالا در انواع شرایط آب و هوایی اشاره کرد. استانداردهای بالای ترمووود امتیاز بکارگیری آن را در فضای باز ، محیط های مرطوب مانند کنار استخر ، نمای چوبی ساختمان و مبلمان فضای باز می دهد.

کفپوش برای تراس

کفپوش سنگی

سنگ های طبیعی یکی از بهترین انتخاب ها برای کفپوش بالکن به شمار می روند. البته اگر خانه ای ویلایی و مستقل داشته باشید می توانید از سنگ های طبیعی استفاده کنید، زیرا این نوع سنگ ها برای استفاده در خانه های آپارتمانی مناسب نیستند. به همین دلیل برای بالکن خانه های آپارتمانی می توانید از هر نوع کفپوش سنگی دیگر استفاده کرده و فضایی مناسب برای خود ایجاد کنید. امروزه کفپوش های سنگی بسیار پرکاربرد بوده هزاران مدل و رنگ دارند .

کفپوش برای ایوان

کفپوش های پلاستیکی

کفپوش های پلاستیکی نیز از جمله انتخاب های مناسب برای بالکن ها به شمار می روند که هم می توانید آن را به شکل یک پارچه و هم مانند کاشی ها در کنار یکدیگر به کار ببرید. این کفپوش های پلاستیکی را می توانید هم بر اساس نوع آب و هوای منطقه ای و میزان مصرف و هم بر اساس طرح و رنگ های متنوع انتخاب کنید. این کفپوش ها کارکرد ساده ای داشته، ماندگاری بالایی دارند و به راحتی می توانند بر روی کفپوش کنونی بالکن به کار برده شوند.

کفپوش بتنی

بتن با ساختار محکمی که دارد و بکارگیری در طراحی داخلی که بسیار متداول شده است ، بسیار مورد استفاده در طراحی های متفاوت قرار می گیرد و روز به روز استفاده از بتن در دکوراسیون در حال افزیش است. بتن معمولا در مکان هایی که با آب در ارتباط هستند به عنوان زیر ساختی برای استفاده از کاشی به شمار می رود. در حالی که بتن به تنهایی نیز دارای ظاهری خاص و مدرن است و حتی بیشتر اوقات نسبت به کاشی ها، فضایی بسیار زیباتر ایجاد می کند.

قلمه زدن درخت و گیاهان
مشاهده

کفپوش چمن مصنوعی

کفپوش های چمن مصنوعی در بالکن طرفداران زیادی دارد و حس زیبایی طبیعی به تراس شما می دهد . ماندگاری بالایی دارد و رنگ سبز آن آرامش را برایتان ارمغان می آورد . چمن مصنوعی قابل شسشتشو می باشد و سال های سال با رنگ و ساختار ثابت جلوه گر بالکن شما می باشد .

ایده برای دکوراسیوون  تراس

یک میز و صندلی کوچک به تراس خود  اضافه کنید. تمام آنچه شما برای لذت بردن از قهوه صبح خود در بالکن خود نیاز دارید یک میز و صندلی است . از کوسن های  زیبا و رنگی به همراه گلیم های کوچک در کف تراس استفاده نمایید . از فضاهای خالی برای گذاشتن گلدان استفاده نمایید . از نورها و ریسه های رنگی و صندلی تابی استفاده کنید . ایده های متفاوت و زیادی برای طراحی فضای سبز بالکن شما وجود دارد که می توانید از عکس های زیر در طراحی دکوراسیون بالکن و یا تراس خود استفاده نمایید .
ایده برای بالکن

ایده برای بالکن

ایده برای تراس

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490