پنکه رطوبت ساز

فهرست مطالب

پنکه های مه ساز یا میست فن دستگاهی با قابلیت پاشیدن آب بصورت مه ، با اندازه های مختلف و در مدل های ایستاده و دیواری با حجم های مختلف آب و قدرت بسیار بالا می باشد.این پنکه ها برای کلیه فضاهای باز، طراحی فضای سبز ، سالن های پذیرایی، باغ ، رستوران ، کافی شاپ ، سالن های ورزشی، ویلا، باغچه و حیاط، کنار استخر، آلاچیق، گلخانه، سالن و تالار، کارگاه و سوله های تولیدی و … بسیار ایده آل است.

پنکه رطوبت ساز با ایجاد مه یا همان قطرات بسیار ریز آب و تماس با سطوح باعث ایجاد هوای خنک در محیط اطراف خود خواهند شد. احساسی که پنکه مه ساز ایجاد می کند، مشابه همان احساسی است که در صبحی با هوای مه آلود خنکی را روی پوست خود احساس می کنید ، رطوبتی که پنکه مه ساز تولید می کند بسیار اندک است و فقط باعث ایجاد هوای مناسب و معتدل خواهد شد . مه حاصل شده به سرعت تبخیر می شود . مخزن آب رطوبت ساز در قسمت پایینی بدنه تعبیه شده و به راحتی قابل جداسازی و پر کردن می باشد. به کمک پایه با طراحی چرخ دار می توانید به آسانی پنکه را به هر نقطه دلخواه جابجا نمایید، با استفاده از دستگاه کنترل از راه دور نیز می توانید با داشتن فاصله از وسیله تنظیمات لازم و دلخواهتان را انجام دهید .

سوالات متداول ماشین های کشاورزی
مشاهده

پنکه های مه پاش

مزایای استفاده از پنکه های رطوبت ساز یا میست فن ها

ایجاد فضایی خنک
برای خنک کردن کافی شاپ ها و رستوران های فضای باز، زمین های بازی، سالن های ورزشی، ایستگاه های اتوبوس و تاکسی، ایستگاه های قطار، کلاً فضاهای انتظار، هتل ها،محل کار، اسکله ها ، باغ وحش و … برای طراحی و اجرای فضای سبز در باغ یا ویلاتان حتما از این پنکه های مه ساز استفاده نمایید تا در فصل گرما از خنکی حاصله لذت کافی را ببرید .

پنکه رطوبت ساز

ازبین بردن گرد و خاک
پنکه های مه پاش و رطوبت زا گرد و خاک هوای محیط را از بین می برد بهترین مورد استفاده در مناطقی است که گرد و خاک و وزش بادهای موسمی زیادی دارد .

کاربردهای کشاورزی
برای ایجاد و کنترل رطوبت مناسب و مورد نیاز در مرغداری ها، سالن های تولید قارچ، محیط های سوارکاری، محل نگهداری پرنده ها و حیوانات و کلیه صنایع وابسته به کشاورزی و دامداری می باشد.

ایجاد جلوه های ویژه با مه
در طراحی فضای سبز باغ ها، پارک ها، باغ وحش، مراکز خرید، نمایشگاه ها، سالن های نمایش و سینما ها، پارک های آبی، آب نماها می توانند برای ایجاد افکت های خلاقانه با مه از پنکه های مه ساز و مه پاش استفاده کنند.

تراس شیشه ای
مشاهده

قیمت پنکه رطوبت ساز

کارگران در حال کار آب زیادی را از طریق تعریق از دست می‌دهند، فراهم کردن یک محیط هیدراته و خنک می‌تواند باعث افزایش کارایی این افراد شود، این پنکه‌ها باعث از بین رفتن گردوخاک موجود در هوا می‌شوند و افرادی که دچار آلرژی‌های گردوخاک هستند بهره زیادی از آن‌ها خواهند داشت.در محیط‌های کشاورزی و یا برای حیوانات خانگی نیز وجود این رطوبت بهترین گزینه است، این پنکه‌های همه‌کاره گزینه‌های سلامت بخش منازل هستند.علاوه بر افزایش راحتی، پنکه های قابل حمل می توانند در طول ماه های گرم تابستان، سلامت و ایمنی مردم را حفظ کند. هنگامی که دمای هوا افزایش می یابد، تعداد زیادی از مردم در معرض گرمازدگی و یا حتی مرگ ناشی از کمبود آب و حرارت بالا قرار می گیرند. با این حال، پنکه های مه پاش قابل حمل از بخار آب استفاده می کنند که بر روی پوست قرار می گیرد و باعث ایجاد خنکی می شود..اگر یک پنکه مه پاش و یا رطوبت ساز در طراحی فضای سبز باغ خود استفاده نمایید باعث می شود ، فضای اطراف آن به محیطی دلنواز و معتدل تبدیل شود . استفاده از اسانس های طبیعی مثل اسانس نعنا،اسانس اکالیپتوس،اسانس بیدمشک و … فضا را عطرآگین می کند و گرمای شدید هوا را خنثی می کند . به دلیل تنوع زیاد در اندازه ها و قدرت پرتاب باد پنکه های مه ساز برای استعلام قیمت با متخصصان باغ ایرانی تماس حاصل نمایید .

طراحی فضای سبز روستیک
مشاهده

میست فن

مه پاش باغی

مه پاش وسیله‌ای است که آب را تبدیل به پودر و مه می کند و دمای هوا را بین 6 الی 10 درجه خنک می‌کند. مه پاش معمولا احتیاجی به پمپ ندارد  و به آب شهری بصورت مستقیما متصل می باشد . مه پاش ها را معمولا در جلوی رستوران‌ها، کافی‌شاپ ها و یا بستنی فروش‌ها می‌بینید و شما نیز می‌توانید از این مه پاش در طراحی فضای سبز  خود مانند حیاط خلوت، روف گاردن یا پشت بام، کنار استخر، یا دور آلاچیق استفاده نمایید .  این مه پاش ها با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد و دلیل آن این است که همانند مه پاش های صنعتی احتیاج به پمپ های فشار قوی و تجهیزات دیگر ندارند .

مه پاش باغی

 

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490