خلاقیت محوطه سازی باغ

فهرست مطالب

درمحوطه سازی باغ ها کاشت گل و گیاه اولین حرف را می زند که همین امر تعیین کننده هزینه محوطه سازی در باغ می شود.حالا اگر بتوان با کمترین میزان هزینه در محوطه سازی باغ خلاقیت انجام داد بهترین محوطه را می شود ارائه داد.چند مورد از خلاقیت هایی که میشود انجام داد را با هم بررسی می کنیم

محوطه سازی باغ

گیاهان بالا رونده در محوطه سازی باغ روی دیوار ها چه برای فضاهای بزرگ چه فضا های کوچک ایده ای نوین می باشد.
از گیاهانی که احتیاج به رسیدگی کمتری دارند می توانید استفاده کنید و در این رابطه میتوانید از یک متخصص کمک گرفته زیرا گیاه های حساس تر در صورت عدم رسیدگی و هرس نکردن به دلیل مشغله تان ممکن است پژمرده شوند.

خلاقیت محوطه سازی باغ

نکات محوطه سازی باغ

از گیاهان تکثیر شده استفاده کنید و گیاهانی را که دارید ، قلمه زده و تکثیر کنید.می توانید از افراد با تجربه کمک بگیرید. درخت های میوه هم میتوانید بکارید وهم اقتصادی تر است و هم زیبایی زیادی دارد که شما می توانید از آن استفاده کنید. اگر در محیط دیوار خالی دارید روی دیوار گیاهان رونده کاشته و از تند رشد ها استفاده کنید که دیوار خالی نماند البته باز هم کاملا به سلیقه شخصی تان بستگی دارد. از وسیله های چند کاره که میتواند مقرون به صرفه و اقتصادی هم باشد می توانید استفاده کرده که نمونه هایی از آن شامل کمد ها میز ها وصندلی های تاشو می باشند. خلاق باشید و از جعبه های گل یا همان فلاور باکس ها استفاده کنید ،فلاور باکس ها درون خاک فرو رفته و میتوان از آن ها برای کاشت و پرورش گل ها استفاده نمود

محوطه سازی مجتمع مسکونی
مشاهده

کفپوش در محوطه سازی باغ

  • یکی از دغده های دیگر افراد هنگام محوطه سازی باغ کفپوش زمین می باشد ما برای این مورد هم ایده ای کم هزینه داریم.سنگ ریزه ها یا شن  ریزهه ها به شما کمک کرده تا بسیار هم اقتصادی کار کرده و زیبایی فضا را هم دوبرابر کنید.از کف پوش هایی با جنس چوب مختلف می توان استفاده کرد .همچنین از ترکیب کف بتن و کاشت چمن هم میشود ایده برد.
  • مبلمان در فضا بسیار تاثیر گذار می باشد زیرا محلی برای استراحت هم می باشد بنابراین علاوه بر زیبایی باید به راحتی آن هم توجه کرد .پالت های چوبی ایده بسیار خوبی برای افرادی که بودجه کمی برای فضا سازی دارند می باشد.همچنین خودتان هم می توانید مبل بسازید .با استفاده از تشک ها و بالشتک و کوسن ها میتوانید محل نشیمن و دلبازی را فرآهم کنید.خرید مبل های دست دوم هم ایده ی خوبی برای تقبل هزینه کمتر می باشد که با این کار کمک زیادی هم به محیط زیست خواهید کرد.
  • مبحث بعدی نور می باشد که تاثیر زیادی در فضاسازی دارد.نور پردازی مناسب می تواند محیطی جذاب تر را برای شما به ارمغان بیاورد که با استفاده از لا مپ ها و ریسه های کم مصرف هزینه و قیمت را کاهش داده و عمر زیاد لامپ ها هم در نظر گرفته می شود.
  • پرگولا و باربیکیو هم که کاملا محیط و فضایی شیک و جذاب را به شما ارائه خواهد داد.
ساخت ویلا مدرن و دردسرهای آن
مشاهده
اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490