محوطه سازی ویلا جنگلی

محوطه سازی ویلا جنگلی

فهرست مطالب

محوطه سازی ویلا جنگلی موضوع این مقاله باغ ایرانی می باشد. همانطور که در دیگر مقالات اشاره کرده ایم محوطه سازی ویلا برای ساختمان های مختلف متفاوت است. در واقع منطقه ای که ویلای شما قرار دارد تعیین کننده ی سبک محوطه سازی ویلای شما می باشد.

برای دریافت مشاوره ی رایگان با ما در تماس باشید
09124682490

محوطه سازی ویلا جنگلی یک سبک خاص می باشد که در سال های اخیر و با توجه به علاقه ی مردم نسبت به زندگی در مناطق دنج و آرام طرفداران بسیاری را پیدا کرده است. باید توجه داشت که سلیقه ی شما برای محوطه ی ویلا ی خودتان قابل اعمال است و منظور ما از سبک طراحی کلیت بخش های آن می باشد.

محوطه سازی ویلا جنگلی

بیشتر بخوانید:
طراحی فضای سبز

ویژگی های محوطه سازی ویلا جنگلی

ویلا های جنگلی برخلاف دیگر ویلا هایی که ساخته می شوند معمولا مساحت کمتری دارند و بیشتر از خود ویلا این فضای بیرونی ساختمان است که اهمیت بالایی دارد. بهتر است فضای بیرونی همانند بافت منطقه بکر باشد و از زیبایی های طبیعی استفاده شود. ما در محوطه سازی ویلا جنگلی تنها با استفاده از ویژگی های طبیعت و اضافه کردن المان های مختلف به زیبایی و کاربرد این محوطه کمک خواهیم کرد.

در واقع پیشنهاد ما این است که بافت طبیعی محوطه را تغییر ندهید و با استفاده از ویژگی های خود فضای بیرونی و آب و هوای منطقه و همچنین ابزار مختلف جلوه ی خاصی به فضای بیرونی خود اضافه کنید. در نظر داشته باشید که طراحی محوطه سازی ویلا جنگلی حتی به مراتب سخت تر از محوطه سازی های دیگر است.

پیشنهاد ما این است که اگر می خواهید این طراحی توسط یک متخصص انجام شود و یا حتی می خواهید از مشاوره ی یک متخصص بهره مند شوید بهتر است تا کارشناس مربوطه از ملک شما بازدید کند و مانند پروژه هایی که در مناطق شهری یا … صورت می پذیرد این مشاوره و یا طراحی از روی عکس یا نقشه انجام نشود.

انواع روش های کوددهی گیاهان
مشاهده

برای دریافت مشاوره ی رایگان با ما در تماس باشید
09124682490

هدف از محوطه سازی برای ویلای جنگلی

مهم ترین هدف برای محوطه سازی این این است که تقارن بین خود ساختمان و محوطه را بالا ببرید. در کنار این موضوع لازم است تا با محوطه سازی شرایط رفاهی مناسبی را برای ویلا ی خود ایجاد نمایید. برای مثال قراردادن یک مکان مناسب برای استراحت در حیاز ویلای خود را تصور کنید، در میان درختان و هوای دلپذیر جنگل شما می توانید در زیر سایه ی درختان محوطه ی ویلا به استراحت بپردازید و یا حتی در کنار خانواده خود و مهمانانتان به شب نشینی بپردازید.

یک محوطه سازی ویلا جنگلی مناسب به شما کمک می کند تا از فضایی که دارید به نحو احسنت استفاده کنید. همانطور که اشاره شده استفاده از سایه درختان به جای آلاچیق و موارد دیگر. تمامی این کار ها به شما کمک خواهند کرد تا نمای بیرونی ویلای جنگلی خود را زیباتر کنید بدون اینکه به طبیعت ویلای خود آسیبی بزنید.

محوطه سازی ویلا جنگلی

بیشتر بخوانید:
طراحی ویلا

مشکلات محوطه سازی در جنگل

شرایط جنگل نسبت به دیگر مناطق متفاوت است. آب و هوای جنگل خصوصا اگر در جنگل های شمال کشور باشد نسبت به مناطق دیگر بسیار متفاوت است. این ویژگی آب و هوایی بر محوطه سازی ویلا جنگلی شما تاثیر زیادی دارد. شما باید بدانید که برای منطقه ای که می خواهید سازه خود را بنا کنید از چه مواردی بهتر است استفاده کنید و یا چه المان هایی بهتر است به ویلا ی خودتان اضافه کنید.

نیمکت باغی در طراحی فضای سبز
مشاهده

برای مثال در مناطق شمال کشور و جنگل های آن بارش باران شدید در فصول مختلف را شاهد هستیم و در فصل های گرم نیز این مناطق رطوبت بالایی دارند. استفاده از چوب در فضای باز می تواند منجر به پوسیدگی شود و تنها راه استفاده از مصالح جایگزین و یا مقاوم سازی چوب های استفاده شده در این مناطق برای محوطه سازی ویلا جنگلی می باشد.

یکی دیگر از این مشکلات سختی راه است. مناطق جنگلی معمولا سختی راهی است که وجود دارد. شما در این مناطق اغلب با راه های هموار یا با آسفالتی مناسب برخورد نخواهید کرد. این مسئله باعث خواهد شد تا شما برای جابه جایی مصالح اغلب مشکل داشته باشید. برای مثال حمل مواردی که در اثر ضربه شکسته خواهند شد بسیار سخت می باشد و باید با احتیاط بسیاری صورت پذیرد.

برای دریافت مشاوره ی رایگان با ما در تماس باشید
09124682490

خدمات باغ ایرانی برای محوطه سازی ویلا در مناطق جنگلی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با شرایط و سختی های ساخت ویلا و محوطه سازی ویلا جنگلی آشنا کنیم. باید توجه داشت که استفاده از تیمی قدرتمند و با تجربه به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بدون دغدغه کار های مربوط به ساخت ویلای خود را انجام دهید.

در ابتدای کار باغ ایرانی با استفاده از کارشناسان خود در امر طراحی فضای سبز و محوطه سازی ویلا جنگلی به شما کمک خواهد کرد. در ابتدا کارشناسان ما از زمین شما بازدید خواهند کرد و پس از آن با استفاده از طراحان با تجربه و ویژگی های زمین شما و همچنین اعمال سلیقه شما طرح محوطه و یا فضای سبز شما را ارائه خواهند داد.

چمن رول
مشاهده

خدمات باغ ایرانی مختص بخش طراحی نیست و در تمامی مراحل در کنار شما خواهند بود. با استفاده از تجربه های قبلی و نمونه کار های موفق به شما مصالح درست و مقاوم برای منطقه ی جغرافیایی زمین شما معرفی می کنند. در مرحله ی بعد برای خرید مصالح مورد نیاز مجموعه هایی را به شما معرفی خواهند کرد که بتوانید مصالح مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

 

مطلب پیشنهادی : طراحی باغ 500 متری

 

دشواری های حمل و نقل مصالح به کارگاه شما توسط ما کاسته خواهد داشت و با روش های جدیدی این کار را برای شما انجام خواهید داد. توجه داشته باشید که افرادی که با ما کار می کنند تجربه ی بالایی در این کار دارند و در گذر زمان خود را ثابت کرده اند. پس دیگر نیازی نیست که نگران مسیر های ناهموار باشید.

محوطه سازی ویلا جنگلی

بیشتر بخوانید:
محوطه سازی ویلا

اجرای محوطه سازی ویلا در جنگل

مهندسین و اساتید کار آزموده ی باغ ایرانی تمام تلاش خود را انجام خواهند داد تا شما در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت اجرایی محوطه سازی خود را انجام دهید. در واقع در تمامی مواردی که گفته شد شما نیازی نیست تا کاری انجام دهید و تمامی کار های و دردسر های کار برعهده ی گروه باغ ایرانی می باشد.

همکاران ما آماده اند تا در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت و قیمتی رقابتی نسبت به همکاران خود شما را در این مسیر محوطه سازی ویلا جنگلی همراهی کنند. در انتهای این مقاله اگر سوالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه و یا ارتباط با کارشناسان ما از طریق شماره های تماس در ارتباط باشید.

برای دریافت مشاوره ی رایگان در زمینه محوطه سازی ویلا جنگلی با ما در تماس باشید
09124682490

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490