ساخت آبنما در فضای سبز

فهرست مطالب

آبنما به عناصر خلاقانه زیبایی می گویند که در طراحی فضای سبز یا در منزل به عنوان ابزاری دکوراتیو مورد استفاده قرار می گیرد اساس کار آبنما همانطور که از اسمش پیداست آب می باشد که توسط یک پمپ هدایت میشود . در ادامه با آموزش ساخت یک آبنمای سنگی با ما همرا باشید

ساخت آبنمای سنگی در حیاط منزل

گاهی برای رسیدن به آرامش احتیاج به سکوت داریم . گاهی هم رفتن به دل طبیعت و گوش سپردن به صدای پرندگان و چشمه های جوشان آب خالی از لطف نیست . امروزه با دغدغه های کاری که همه افراد به آن دچار هستند رفتن به طبیعت به سختی امکان پذیر است و چه بهتر که ما با استفاده از عناصر دکوراتیو فضای سبز حیاط خود را به طبیعت نزدیک کنیم. در این مقاله قصد داریم ساختن یک آبنمای زیبا را که می توانید در طراحی فضای سبز خود استفاه کنید به شما آموزش دهیم .

طراحی آبنمای سنگی در فضای سبز

برای این کار به تعدادی سنگ ، یک پمپ و یک لوله نیاز دارید . ( با توجه به اندازه لوله قدرت پمپ را انتخاب کنید ) . و همچنین یک دریل برقی تا سنگ ها را سوراخ کنید و لوله را از میان آن رد کنید .
شما باید سنگ ها را مطابق با شکل و طرحی که برای آبشار در نظر گرفتید بچینید و با بند های چرمی ببندید. برای پوشاندن بندهای چرمی باید از سنگ های کوچک تر و خاص تر استفاده کنید. قبل از چیدن سنگ ها باید پمپ و لوله آب را جا گذاری کنید.
به همین راحتی توانستید یک آبنمای زیبا بسازید . نکته مهم اینکه از پمپی استفاده کنید که دکمه قطع و وصل برق آن بر روی سیم باشد و نه پمپ .

همه چیز درباره کوددهی
مشاهده

ac0a924a5d024847bbfbfaf46608a106

آبنما یکی از عناصر طراحی و اجرای فضای سبز می باشد . شما می توانید برای استفاده از آبنمای استاندارد و زیبا از متخصصان طراحی و اجرای فضای سبز  کمک بگیرید.

ساخت آبنما در حیاط خانه

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490