محوطه سازی پنت هاوس

فهرست مطالب

پنت هاس به آخرین طبقه یا یکی از بالاترین طبقات در برج یا ساختمانی گفته می شود که نسبت به واحدهای دیگر مجلل تر و زیباتر ساخته شده است و دارای تراس یزرگ ، استخر ، سونا ، جکوزی ، دید مناسب ، آلاچیق و فضای سبز می باشد. پنت هاوس واحدی تشریفاتی محسوب می شود که دارای فضاهای مختلفی برای بهره گیری از فضای سبز می باشد . طراحی و اجرای فضای سبز در پنت هاوس یکی از فعالیت های باغ ایرانی می باشد.

محوطه سازی پنت هوس

ایجاد فضای سبز در پنت هاوس

پنت هاوس دارای تراس شیشه ای ، روف گاردن ، استخر و جکوزی می باشد که در این فضاهای زیبا می توان از محوطه سازی استفاده نمود . مثل استخر فضای باز،باغچه های زیبا ،آبنما ، استفاده از فلاورباکس های متفاوت و … در طراحی فضای سبز پنت هاوس از المان های زیبایی متفاوتی می توان استفاده کرد ، روف گاردن نیز از عناصربکاررفته در پنت هاوس می باشد .

استفاده از مبلمان فضای باز در پنت هاوس

فضای سبز در پنت هاوس

مبلمان فضای باز ، شامل تعدادی صندلی و یا مبلمان می باشد که از جنس های متفاوت ساخته شده است . این مبلمان مخصوص فضای آزاد ساخته شده و به همین دلیل جنس های مقاوم نسبت به سرما رطوبت و عوامل فیزیکی را دارا می باشند . مبلمان فضای باز حصیری ، فلزی ، چوبی ، سنگی و … از انواع مبلمان قابل استفاه در پنت هاوس می باشند . اجرای فضای سبز پنت هاوس بسیار مهم و تخصصی می باشد .

طراحی محوطه باغ
مشاهده

استفاده از باربیکیو در پنت هاوس

باربیکیو در پنت هاوس

باربیکیو به  اجاق فضای باز گفته می شود . در گذشته برای طبخ غذا در فضای باز از آتش و سوزاندن چوب درختان استفاده می شد ولی با پیشرفت علم و دریافتن اهمیت درختان در محیط زیست از باربیکیوهای پیشرفته برای طبخ غذا در فضای باز استفاده می شود بابیکیو شامل دو دسته گازی و  ذغالی می شوند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارا می باشند با توجه به زندگی ماشینی شهری امروزه نوع گازی بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند زیرا هم فضای کمتری را اشغال می کنند و هم با در دسترس بودن گاز شهری و کپسول نسبت به هیزم و ذغال، استفاده از آنها بسیار آسانتر از مدلهای ذغالی است و هم امکانات بیشتری مانند جوجه گردان یا شعله های اضافه پخت را در اختیار قرار می دهند. یکی دیگر از مزایای باربیکیو های گازی نداشتن دود و خاکستر و امکان استفاده از آنها حتی در محیطهای کوچکی مثل بالکن و تراس می باشد. البته باربیکیو های ذغالی هم به دلیل طمع خاص دودی که به غذا می دهند هنوز هم طرفداران خاص خود را دارند.

فروش نهال زینتی
مشاهده

 

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490