پالوداریوم

فهرست مطالب

پالوداریوم مکانیست که امکان نگهداری گونه های مورد علاقه شما از هر دو اکوسیستم را در یک فضا می دهد ،پالوداریوم این امکان را فراهم می کند که ماهیها،گیاهان آبزی و غیر آبزی ،دوزیستان ،خزندگان و حتی حشرات را در یک اکوسیستم مینیاتوری پویا و زنده باهم در یک مکان زندگی نمایند .

پالوداریوم

انواع گیاهان در پالوداریوم

در پالوداریوم می توان از گونه های بسیاری از گیاهان و جانوران استفاده نمود. گیاهان آبزی مانند کریپتون و گیاهانی مانند نخل مرداب که در مناطقی همچون کناره های مرداب ها زندگی می کنند، می توانند برای این منظور مناسب باشند.

معمولا گیاهان مناطق گرمسیری را می توان در پالوداریوم نگهداری کرد که این مسئله باعث می شود دارندگان پالوداریوم ها  در مسافرت ها و گردش های خود به جمع آوری گیاهان زیبا برای پالوداریوم خود بپردازند که این خود لذت بخش است .

انواع ریوم‌ها

  • تراریوم
  • ریپاریوم
  • ویواریوم
  • پالوداریوم
  • انسکتاریوم
  • فورمیکاریوم

برای آشنایی با این ریوم ها به قسمت انواع ریوم مراجعه نمایید . 

مزایای ریوم ها

 ساخت ریوم های متفاوت باعث خلق اثری هنری با استفاده از عناصر طبیعی زیبا خواهد بود که بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت . از مزایای استفاده از این ریوم ها این است که گیاهان فضای اطراف خود را سرشار از اکسیژن می نمایند . حشرات را جذب کرده و جلوه بسیار زیبایی دارند . شما می توانید در طراحی و اجرای فضای سبز خود از این عناصر زیبایی استفاده نمایید .

احداث باغ گیلاس
مشاهده

پالوداریوم

 

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490