بهترین مناطق ویلایی اطراف تهران

بهترین مناطق ویلایی اطراف تهران

فهرست مطالب

از جمله دلایل محبوبیت تهران و به دنبال آن افزایش روزافزون جمعیت در این استان، به امکانات زیادی از جهت اجتماعی، اداری، فرهنگی، هنری، مراکز درمانی، بازارهای مرکزی، موسسات مالی و غیره باز‌ می‌گردد. در واقع فرصت‌های شغلی و درآمدزایی بسیاری در پایتخت فراهم می‌باشد. دقیقا به همین دلایل است که بسیاری از افراد صرفه نظر از وجود آلودگی، شلوغی و ترافیک زیاد، باز هم‌ می‌خواهند زندگی ایده‌آل و آینده شغلی خود را در این جا تامین کنند. از طرف دیگر روزبه‌روز شاهد ساختمان‌سازی‌ها، برج‌سازی‌ها و مجتمع‌سازی‌های بسیار زیادی هستیم که واقعا به دلیل افزایش روزافزون جمعیت منطقی به نظر‌ می‌رسد.

همه این‌ها باعث‌ می‌شود تا محدودیت‌های شغلی افراد به آن‌ها اجازه ندهند تا پایتخت را برای مدت طولانی‌تر کرده و به استراحت و آرامش گرفتن و دوری از فضای کاری خود بگذرانند. بنابراین پیمانکاران ساختمانی شهرک‌ها و مناطق ویلایی را در اطراف تهران بنا کرده‌اند تا این افراد بتوانند با ساخت ویلا زیبا و مدرن و شیک، مدتی را به دور از هیاهوی شهری سپری کنند.

در این مقاله از آی آر گاردن همراه ما باشید تا بهترین مناطق ویلایی اطراف تهران را برای ساخت و طراحی ویلا به شما معرفی کنیم.

پیشنهاد محصول
e4b68e90d9404ea2856da35ba859cce7

الاچیق

مشاهده محصول

مناطق ویلایی در اطراف تهران برای ویلاسازی

کردان

ویژگی ها و المان ها در محوطه سازی حیاط
مشاهده

کردان در حومه تهران و در استان البرز قرار دارد که از آب و هوای خوبی برخوردار است. جمعیت این منطقه بسیار کم است و در مقابل روزبه‌روز ساخت ویلا در این ناحیه بیشتر و بیشتر‌ می‌شود. در این منطقه‌ می‌توان ویلا‌های لوکس را با قیمت به صرفه‌ای طراحی نمود و ساخت.

از نظر شرایط محیطی باید گفت که کردان آب و هوای سرد و کوهستانی دارد و با تهران یک الی دو ساعت فاصله دارد.

شهریار

برخی از شهرک‌های شهریار مکان عالی برای ساخت ویلا‌ می‌باشند و از امکانات رفاهی بسیاری نیز برخوردار هستند. به طور مثال‌ می‌توان به شهرک کهنز در شهریار اشاره کنیم که به دلیل آب و هوای خوب، طرفداران بسیاری را به دست آورده است. از دیگر شهرک‌های ویلا نشین محبوب در شهریار‌ می‌توان به تیسفون، والفجر و غیره اشاره کرد.

شهریار با تهران دو ساعت فاصله دارد و از آب و هوای گرم برخوردار است و قیمت ساخت ویلا در آنجا تقریبا متوسط است.

لواسان

همه ما بارها درباره لواسان و ویلاهای لاکچری و لوکس و هوا بسیار مطبوع آن جا چیزهای بسیاری شنیده‌ایم. این امر موجب شده است این منطقه عالی برای زندگی در نظر گرفته شود. از نظر موقعیت مکانی تنها 15 دقیقه با اتوبان بابایی فاصله دارد و در عین حال از دیدنی‌های گردشگری و تفریحی زیادی برخوردار است، از جمله رودخانه لواسان، پارک جنگلی تلو، سد لتیان و غیره.

پرگولا چیست ؟
مشاهده

در برخی از ویلاهای منطقه لواسان شاهد برکه‌های مصنوعی برای جذابیت بیشتر و هماهنگی بیشتر با فضای اطراف هستیم که همین امر شگفتی ساخت ویلا را در این منطقه دو چندان می‌کند.

بهترین مناطق ویلایی اطراف تهران

دماوند

تجلی کوه دماوند و فضای سرسبز و همچنین هوای پاک و تمیز موجب شده است تا شهر دماوند به یک شهر ویلا‌نشین درجه یک تبدیل شود. از طرف دیگر،‌ نمی‌توان وجود رودخانه تار در مرکز شهر که در نهایت به دریاچه تار‌ می‌رسد را نیز نادیده گرفت. از دیگر مکان‌های تفریحی دماوند عبارتنداز منطقه زیبای دشت مشاء، آبشار تیزاب و غیره.

منطقه کوهسار

کوهسار آب و هوای مشابهی با کردان دارد و از نظر منطقه‌ای نیز بسیار نزدیک به هم هستند. این شهر برای ساخت ویلا‌های لوکس کوچک و بزرگ بسیار شناخته شده است و از لحاظ قیمت ساخت ویلا نیز نسبت به سایر مناطق نظیر خود، بسیار به صرفه و مناسب است.

چهار باغ

همان طور که از نام آن پیداست باغ‌های زیادی مخصوصا باغ‌های میوه در این شهر وجود دارد، هم چنین آب و هوای خوب آن زبانزد خاص و عام است. در واقع‌ می‌توان چهار باغ را بهترین منطقه ویلایی در اطراف تهران دانست، چرا که چندین هکتار باغ میوه و باغات سرسبز وجود دارد که آن را برای ویلاسازی بسیار مناسب‌ می‌کند، مخصوصا این که ساخت ویلا در این جا نسبت به کوهسار و کردان قیمت کمتری دارد.

طراحی فضای سبز حیاط
مشاهده

طالقان

طالقان نیز جزو مناطق سرسبز و خوش آب و هوا با طبیعت سرسبز محسوب‌ می‌شود که موجب شده است شمار ساخت ویلا‌ مخصوصا باغ ویلا و ویلای جنگلی در این جا بسیار زیاد باشد.

از جاذبه‌های گردشگری طبیعی و سنتی این شهر نیز‌ می‌توان به سد طالقان، قلعه‌های بسیار قدیمی، آبشارهای سوهان، تپه‌های سرسبز و غیره اشاره کرد.

اگر این محتوا مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان 09124682490